Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رشت در مجلس گفت:هیچ کدام از مراجع قضائی موضوع فساد در پرونده های آقای سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را تأیید نکرده اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: رئیس فراکسیون ورزش و دیگر مخالفان وزیر پیشنهادی حرفی جز شعار و تهمت به وی به عنوان فردی فاسد نداشتند و در واقع با برنامه های وی مخالفت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نخستین بار است که از یک متخصص و قهرمان ملی به عنوان وزیر ورزش استفاده می شود و جامعه ورزشی از این موضوع خوشحال هستند.

نماینده رشت در مجلس در ادامه با اشاره به پرونده های فسادی که به وزیر پیشنهادی ورزش نسبت داده می شود، عنوان کرد: رئیس جمهور، رئیس سابق قوه قضائیه بوده و به تمام پرونده‌ها احاطه دارد. سجادی در دولت کاره ای نبود اما چون تخصص داشت در بخش خصوصی از او استفاده شد و اینکه می گویند ورزشکاران و دولتی ها از او حمایت می کنند به دلیل رسم پهلوانی است که بین ورزشکاران وجود دارد.

کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به موفقیت های سجادی در حوزه بخش خصوصی عنوان کرد: او می تواند ایران را در حوزه بین الملل ارتقا دهد و و در ورزش تخصص دارد همچنین در برنامه های خود به ورزش همگانی توجه ویژه ای کرده و ورزش بانوان را نیز مد نظر قرار داده است.

وی اضافه کرد: سند استعدادیابی ورزشی در برنامه های سجادی تدوین شده که می تواند از افرادی که استعداد ورزشی بوده اما امکانات ندارند حمایت کند همچنین او توانایی ایجاد تحول در حوزه باشگاه داری را دارد.

نماینده رشت بیان کرد: مسائل فرهنگی و توجه به تخصص حرفه ای در ورزش مد نظر سجادی قرار دارد و هیچ کدام از مراجع قضائی موضوع فساد در پرونده های وی را تأیید نکرده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: چند سال قبل سجادی 300 میلیون تومان به باشگاهی کمک کرد و بعدها همان را به عنوان پرونده فساد وی جلوه دادند که غلط است.

براساس این گزارش، در ادامه جلسه محمد وحیدی نماینده بجنورد در مجلس در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: اگرچه وزرای بخش های اقتصادی، امنیتی و درمانی بسیار مهم هستند اما در شرایط فعلی کشور که دارای جمعیت جوان زیادی هستیم موضوع ورزش اهمیت ویژه ای پیدا می کند لذا بررسی مدیر وزارتخانه ای که نیمی از جمعیت کشور اعم از دانشجو، دانش آموز و مردمی که برای سلامتی ورزش را دنبال می کنند با آن در تماس هستند بسیار پراهمیت است.

وی یادآور شد: در گذشته وزارتخانه ای با عنوان ورزش و جوانان وجود نداشته بلکه سازمانی وابسته به دولت بوده و حتی قبل و بعد از انقلاب نیز هیچ گاه وزیری در رأس آن از چهره های ورزشی و تخصصی مسئولیت نداشته و همواره افراد سیاسی و امنیتی در رأس این مجموعه قرار گرفته اند لذا این اولین باری است که آیت الله رئیسی در دولت مردمی این جرات را به خود داده تا از نیرویی تخصصی و ورزشی در رأس این وزارتخانه استفاده کند.  

نماینده بجنورد در مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی لازم است فردی مسئولیت وزارت ورزش را برعهده بگیرد که نسبت به مسائل اردوها، ورزشکاران و مربیان آشنا باشد، اضافه کرد: از این رو لازم است فردی مسئول باشد که برای کشور مدال آور بوده و با ورزش و کشور آشنا باشد. مدال‌های آقای سجادی از زمان کسب موفقیت تاکنون به عنوان یک رکورد باقی مانده است.

وحیدی خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس از شما انتظاراتی دارند نظیر برخورد قاطع با مافیای ورزش و افرادی که ورزش را به حاشیه کشانده و امنیتی می‌کنند.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی ورزش ورزش و جوانان نماینده رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزایی، در جریان سفر به شهرستان ساوه، اظهار کرد: ساوه از شهرستان‌های مهم استان مرکزی و برخوردار از مزیت صنعتی و کشاورزی است و این مزیت همراه با تعدد اقوام و برخی ویژگی‌های خاص ضریب امنیتی به این شهرستان داده و آسیب‌هایی را متوجه آن کرده است.

وی افزود: بررسی میدانی دغدغه‌ها، مشکلات و اتخاذ راهکار برای برطرف کردن آن در این سفر مورد تاکید قرار دارد و در دیدار با مسئولان این حوزه قضائی مسائل مبتلا به مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت؛ بازدید تفصیلی از حوزه قضائی شهرستان نیز نشان داد که اهتمام جدی در دستگاه قضائی برای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه وجود دارد که می‌توان به موضوع ساماندهی آرشیو الکترونیک پرونده‌ها و نیز تشکیل منظم جلسات ستادهای اقتصاد مقاومتی و مصوبات گره گشای آن در حوزه تولید و صنعت اشاره کرد که از وضعیت مناسبی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به فعالیت شورای حل اختلاف ویژه صنایع مستقر در بزرگترین شهر صنعتی کشور گفت: افزون بر ۷۰ درصد پرونده حوزه صنایع و حل اختلاف بین کارگر و کارفرما منتهی به صلح و سازش شده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی جرایمی که در این شهرستان به وقوع می‌پیوندند با اقدامات پیشگیرانه و کارشناسی، قضا زدایی شده است، گفت: در بخش تصادفات شاهد کاهش جرایم هستیم و امید است دستگاه قضائی ساوه با همراهی مراجع انتظامی بتواند با جرایم خشن نیز برخورد کند و برای مجرمان حرفه‌ای ایجاد ناامنی شود تا در شهرستان ساوه امنیت پایدار برقرار شود.

حجت الاسلام والمسلمین جزایی ضمن بازدید از زندان ساوه، گفت: در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای زندانیان آزاد شده از زندان که یک حرفه مشخص را در زندان آموزش دیده و یا در کارگاه‌های وابسته به زندان حرفه آموزی کردند تخصیص داده شده است تا بتوانند پس از آزادی برای تأمین معیشت خود و خانواده اقدام کنند.

وی در خصوص باز اجتماعی شدن زندانیان نیز گفت: سیاست قوه قضائیه در این خصوص استفاده از ظرفیت سازمان‌های حرفه آموز نظیر سازمان فنی و حرفه‌ای است تا زندانی در مسیری هدایت شود که با فراگیری حرفه‌های متناسب با توانی که دارد توانمند شود تا بتواند با انتخاب شغل مناسب به جامعه بازگردد.

کد خبر 6090404

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران