Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:07:40 GMT

کلاس‌های مربیگری یونگ مودو در تهران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۵۴۷۶

کلاس‌های مربیگری یونگ مودو در تهران برگزار می‌شود

مهدی خوشی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا به روند شرکت تیم یونگ مودم استان تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی یونگ مودو اشاره کرد و گفت: باتوجه به استقبال گروه های سنی نوجوانان و جوانان در سطح استان تهران به ویژه شهرستان ری از سبک یونگ مودو و حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش های رزمی در یونگ مودو استان تهران توانسته ایم آمادگی مناسبی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پایگاه قهرمانی تهران افزود: بر همین اساس استان تهران با تمام قدرت و قوا در مسابقات انتخابی تیم ملی یونگ مودو شرکت می کند.

خوشی اضافه کرد: تهران به همراه استان فارس به عنوان دو پایگاه قهرمانی یونگ مودو کشور تلاش می کند برای استان‌های شمالی تا مرکز کشور که انتخابی و تمرینات انتخابی آنها در پایگاه قهرمانی تهران است استعدادیابی مناسبی داشته باشد چون استعدادیابی استان‌های مرکزی و جنوبی نیز برعهده پایگاه قهرمانی استان فارس به ریاست اوجی است لذا با این تدابیر امیدواریم شاهد تشکیل تیم ملی پر افتخار و چابک باشیم.

وی ادامه داد: جلسات کمیته فنی تیم یونگ مودو استان تهران با حضور وبیناری کیوان دهناد، بنیانگذار و ریاست یونگ مودو کشور، مهدی خوشی، ریاست یونگ مودو استان تهران و بدرالدین اختر، ریاست جنوب تهران و ری برگزار شده است تا آمادگی های هرچه بیشتر در حوزه فنی برای تیم استان تهران فراهم شود.

رئیس یونگ مودو استان تهران تاکید کرد: تیم ملی یونگ مودو ایران در مسابقات جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ که به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، باقدرت شرکت خواهد کرد.  

گفتنی است که کمیته جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ (WMC) عالی ترین مرجع هنرهای رزمی جهان است که مسابقات سال  ۲۰۲۱ خود را با شرکت ۱۰ رشته بصورت بر خط(آنلاین) برگزار می کند.  

وی تصریح کرد: این مسابقات از هفتم تا یازدهم آبان ماه ۱۴۰۰ به میزبانی کره جنوبی بعنوان مرکز کمیته جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ (WMC) برگزار می شود و رشته رزمی یونگ مودو با بنیانگذاری کیوان دهناد در ایران یکی از رشته های حاضر در این دوره از مسابقات است.

براین اساس توجه به اطلاعیه ارسالی از سوی، کمیته جهانی در این دوره از مسابقات پیش بینی می شود که ۱۰۰  کشور با سه هزار و ۳۰۰ رزمی کار در ۱۰ رشته شرکت کنند.  

خوشی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شده که ۱۰ رشته از هنرهای رزمی در این دوره از مسابقات در بخش اجرای فرم و نمایشی بصورت آنلاین حضور داشته باشند که رشته یونگ مودو بعنوان یکی از این ۱۰ رشته در این مسابقات حضور دارد.

ریاست یونگ مودو استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود از برگزاری کلاس فنی مربیگری و داوری ظرف هفته آینده در استان تهران خبر داد و افزود: در جریان برگزاری این کلاس ها مراسم اعطای احکام مربیگری، داوری و ارتقای دان هنرجویان شرکت کرده در دوره اسفندماه سال ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین در این مراسم بررسی نقاط قوت و ضعف تیم یونگ مودو تهران به جهت ایجاد آمادگی هرچه بیشتر برای شرکت در انتخابی تیم ملی و حضور در مسترشیپ کره جنوبی ۲۰۲۱ انجام خواهد شد.

خوشی ادامه داد: در بخش دیگری از این مراسم پایگاه اطلاع رسانی یونگ مودو استان تهران به آدرس www.yongmudo-th.ir با حضور کیوان دهناد، ریاست و بنیانگذار یونگ مودو کشور به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

ریاست یونگ مودو استان تهران در تشریح این سبک گفت: یونگ مودو رشته دفاع شخصی است در سال ۱۹۵۳ در دانشگاه  «یونگ این»  کره جنوبی تدریس و بنیان گذاشته شد. این رشته بر فنون گلاویزی و پرتابی تأکید دارد و تلفیقی از مؤثرترین روش های چند رشتة دیگر همچون تکواندو، جودو ژاپنی، کشتی، سسیروم، کمودو و هاپکیدو است.

رشته  یونگ مودو (Yongmudo) در ایران در سال ۱۳۹۲ مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت و زمینه توسعه این رشته از همان سال فراهم شد.

یونگ‌مودو یک هنر رزمی ترکیبی مدرن کره‌ای است که ترکیبی از تکنیک‌های مختلف تکواندو،  هاپکیدو،  جودو و سیرئوم و بوکس و کشتی در آن به کار می‌رود.  

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فدراسیون ورزش های رزمی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فدراسیون ورزش های رزمی کاراته اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فدراسیون ورزش های رزمی کاراته پایگاه قهرمانی هنرهای رزمی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های صدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند. این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این، خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص ۲ کلاس کاملا مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار شود.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره، قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است تولید شوند متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی کد خبر 849342 منبع: مهر برچسب‌ها شهردارى تهران بازیگران سینما و تلویزیون ایران مدرسه و مدارس دانش آموز تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است