Web Analytics Made Easy - Statcounter

اثر برگزیده حسین تهوری عکاس هنرمند جزیره کیش با موضوع “انسانیت” در مسابقه بین المللی HIPA ۲۰۲۱ به مرحله فینال این مسابقات راه یافت.    
به گزارش پول نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برگزیدگان بخش “انسانیت”حسین تهوری، فواد اشتری، احمد بلباسی، هادی دهقان‌پور معرفی شدند که در میان برگزیدگان این رقابت که آثارشان در کتاب فصل دهم این مسابقه عکاسی منتشر شده، حدود بیست عکاس ایرانی نیز به عنوان فینالیست انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسابقه عکاسی HIPA رقابتی بین‌المللی در امارات متحده عربی است که هر ساله با یک موضوع (تم) مشخص، برگزار می‌شود.

دهمین دوره این رقابت با موضوع «انسانیت» در بخش‌های «انسانیت»، «عمومی» (سیاه‌وسفید و رنگی)، “پرتفلیو” و “عکاسی معماری” و نیز بخش‌های ویژه برگزار شد و عکاسان برگزیده در هر یک از این بخش‌ها معرفی شدند.

این رقابت با مجموع جوایز ۴۵۰ هزار دلار یکی از گران‌بهاترین جوایز عکاسی در میان رقابت‌های بین‌المللی عکاسی محسوب می‌شود. از نکات قابل توجه در این رقابت تعداد شرکت‌کنندگان ایرانی در آن بود.

همچنین از میان ۱۴۵ کشور شرکت‌کننده در این رقابت، ایران پس از هند و چین، بیشترین تعداد شرکت‌کننده را داشت (بیش از دو برابر تعداد شرکت‌کنندگان کشور برگزارکننده). در نهایت، جایزه بزرگ HIPA به‌ارزش ۱۲۰ هزار دلار به تک‌عکسی از عکاس برزیلی Ary Bassous تعلق گرفت که یک پزشک شاغل در خط مقدم کووید۱۹ را نشان می‌دهد.

برگزیدگان بخش “معماری” نیز فواد اشتری، کیوان جعفری، امیر خواجویی، داوود شیخ‌الاسلامی، برنا میراحمدیان، حسین یونسی و برگزیدگان بخش “پرتفلیو، داستان‌گویی” عنایت اسدی، مریم سعیدپور، کریم متقی (برنده مدال شایسته معرفی شدند.

برگزیدگان بخش “عمومی: سیاه وسفید”فرشید اشکر، حمید محمد حسین‌زاده هاشمی (برنده مدال شایسته)، محسن کابلی (برنده مدال شایسته)، محدثه غلامی، محمدرضا معصومی و برگزیدگان بخش «عمومی: رنگی» مهران چراغچی بازار، آریا عارف هستند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هنرمند جزیره کیش کیش کیشوندان برگزیدگان بخش بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی

مسابقه «اس بی اس» یا نیروی عملیات ویژه دریایی، رقابت دیدنی کلاه سبز‌های دریادل ارتش جمهوری اسلامی را شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تصویر می‌کشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسابقه «اس بی اس» یا نیروی عملیات ویژه دریایی، رقابت کلاه سبز‌های ارتش جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشد.


در قسمت اول «اس بی اس»، ۱۵۰ تکاور نیروی دریایی با هم رقابت می‌کنند که پس از گذراندن مراحل مختلف، ۹ نفر به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد. از بین این ۹ نفر، ۶ نفر منتخب نهایی خواهند بود که در سه تیم ۲ نفره رقابت را تا روز پایانی در آیتم‌های رئال و برگرفته از عملیات‌های واقعی نیروی دریایی ارتش ادامه می‌دهند.


تصویربرداری این مسابقه در زمستان سال ۹۶ در جزیره هرمز و بندرعباس انجام شده است. مجید بهرامی با کمک کماندو‌های نیروی دریایی طراحی آیتم‌های اس بی اس را برعهده داشتند. تمامی تیراندازی ها، انفجار‌ها و فشنگ‌ها واقعی هستند و شرکت کنندگان در مسابقه هم همگی از نیرو‌های ویژه و آموزش دیده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هستند.

مسابقه «اس بی اس» در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای، از امشب شنبه ۸ اردیبهشت روی آنتن افق سیما می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه مسابقه را روز بعد ساعت ۱۲ بامداد، ۷ صبح و ۱۳:۳۰ از قاب افق به تماشا بنشینند.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)