Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای سلامت کیش از فعالیت یکسره مراکز تجاری کیش با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت در این مراکز خبر داد   به گزارش پول نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به این که آمار تحلیلی ارائه شده در جلسه تخصصی ستاد مقابله با کرونا نشان دهنده تاثیر مثبت محدودیت‌های گذشته در روند بیماری و بستری در بیمارستان کیش است، گفت: بر همین اساس فعالیت تمام مراکز تجاری کیش که در حال حاضر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ است با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت در زمان محدود، فعالیت این مراکز به صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رضانیا رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عوامل جامعه بازاریان، کمیته نظارت ستاد تخصصی مقابله با کرونا در سطح مراکز تجاری کیش با جدیت تمام بررسی می‌شود.

وی تاکید کرد: اماکنی که پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، آن صنف متخلف شناخته شده و به مدت ۱۵ روز پلمپ می‌شود.

سخنگوی شورای سلامت کیش خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از ورود مجدد به شیب صعودی بیماری در کیش نیاز هست در زمان حضور در غرف و فعالیت مراکز تجاری، تمام شیوه نامه‌های بهداشتی به دقت رعایت شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مراکز تجاری کیش کیش کیشوندان مراکز تجاری کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان