Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت علامه حکیمی / تصاویری از آخرین جلسه هیئت دولت در حساب وزیر دفاع / ملاقات سفیر ایران و هلند در آذربایجان

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران متن پیام انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی را منتشر کرد:

" با حکم رئیس‌جمهور.
دکتر محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور منصوب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی آقای دکتر محسن رضایی میرقائد را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب کرد.

دکتر محسن رضائی میرقائد متولد سال ۱۳۳۳ مسجد سلیمان و دانش آموخته مقطع دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران است که فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت ۱۶ سال (۱۳۶۰ تا ۱۳۷۶) و دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۷۶ تاکنون را در سوابق اجرایی و مدیریتی خود دارد."

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تصویری به همراه سران قوای دیگر نوشت:

" قوای سه‌گانه محکوم به موفقیت و حل مشکلات مردم هستند و هر کس به‌دنبال موضوعی دیگر و اختلاف‌افکنی باشد آب به آسیاب دشمن می‌ریزد. ⁣

در همه جلسات تأکید کرده‌ام که امروز دغدغه اصلی مردم دو مسئله معیشت و سلامت است و این مسائل را باید با همدلی و همراهی حل کنیم."

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم با انتشار پستی میزان تعامل با مردم را از طریق شماره شخصی اعلام کرد:

" پیامک‌ها در کنار شبکه‌های اجتماعی، پنجره ارتباط مستقیمی بین شما و من بود.
گزارش فوق از آمار دستورات شما از طریق کانال پیامکی است که تلاش کردم عمده‌ی آن‌ها را پیگیری کنم.

خاطرات خوبی از این نوع تعامل با مردم برایم ایجاد شد. بویژه وقتی محدود ناسزا‌ها به لبخند رضایت و رفاقت‌ها بدل شد.

در هر حال از فردا مسئولیت بنده به عنوان وزیر ارتباطات خاتمه خواهد یافت، اما همچنان کانال ارتباطی ما با هم باز خواهد بود و رفاقت‌ها همچنان ادامه خواهند داشت.

براتون بهترین‌ها رو آرزو دارم."

سید یاسر رایگانی، مدیر کل ارتباطات و سخنگوی ‎همراه اول تصویری را از جلسه تقدیر همراه اول از مدال آوران المپیک توکیو به اشتراک گذاشت:

" تقدیر مدیر عامل همراه اول از مدال آوران و قهرمانان المپیک توکیو."

سورنا ستاری، معاون علمی فناوری ریاست جمهوری پستی را از افتتاح کارخانه نوآوری در زاهدان در حسابش منتشر کرد:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف سورنا ستاری سیاسیون ایران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف