Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@04:31:23 GMT

بازخوانی «داستان بهائیت» در قاب تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۵۹۶۱

بازخوانی «داستان بهائیت» در قاب تلویزیون

نحوه شکل گیری فرقه ضاله بهائیت در ایران و اوضاع کنونی طرفداران آنان در «داستان بهائیت» از کانال اردوی شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش برنا، «داستان بهائیت» به چگونگی شکل گیری فرقه بهائیت که توسط میرزا حسین علی نوری ملقب به بهاء الله در قرن 19 میلادی در ایران بنیان گذاشت، پرداخته خواهد شد.

در این مستند اشاره خواهد شد که آنها معتقدند بهاء الله جدیدترین فرستاده الهی در سلسله پیامبران پیشین چون ابراهیم، موسی، بودا، زرتشت، مسیح و محمد (ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین بیان خواهد شد که بهاءالله در سال 1863 میلادی این فرقه جدید را جعل و مرکز جهانی آن را در شهر حیفا (رژیم صهیونیستی) بنا نهاده است. 

 وضعیت کنونی طرفداران بهائیت و پراکندگی اقلیمی آنان، از موضوعات مربوط به تشریح تاریخچه این فرقه ضاله است که در هفت قسمت تشریح خواهد شد. 

«داستان بهائیت» به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده و کارگردانی جواد یقموری و سید رائد امیری تهرانی توسط سید جواد نجفی به اردو زبانگردانی شده و چهارم شهریور ساعت 16 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهائیت ایران بهائیت تلویزیون کانال اردوی شبکه سحر داستان بهائیت حسین علی نوری داستان بهائیت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت. 

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران