Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:41:34 GMT

شاخص محوری برای تعیین وزرای پیشنهادی، «کارآمدی» بود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۵۹۸۵

شاخص محوری برای تعیین وزرای پیشنهادی، «کارآمدی» بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در دفاع از صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار کرد: امروز کادر درمان از جان مردم صیانت می‌کنند و ما باید از حرکت مجاهدانه آنها قدردانی کنیم.

رئیسی در ادامه گفت: من از مجلس شورای اسلامی و از کمیسیون‌های محترم برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک جلوه‌ای از مردم سالاری دینی است که نمایندگان با دغدغه‌مندی و حساسیت صلاحیت کاندیداها و گزینه‌های پیشنهادی را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به فرآیند معرفی وزرای پیشنهادی مجلس گفت: انتخاب وزرای پیشنهادی براساس یکسری از شاخص ها بود. کارآمدی، تخصص، مردم‌داری، فساد ستیزی و صداقت با مردم از جمله این شاخص‌ها بود. شاخص محوری برای انتخاب وزرای پیشنهادی، کارآمدی بود.

رئیس‌جمهور به سامانه مردم‌یار برای تعیین وزرای پیشنهادی اشاره کرد و گفت: این سایتی که اعلام کردیم، مورد استقبال نخبگان قرار گرفت. نام دو وزیر (وزیر دفاع و وزیر اطلاعات) در این سایت نبود زیرا مجموعه‌های امنیتی بودند. البته من درباره وزیر دفاع از مجموعه وزارت دفاع نطرخواهی کردم. نام ۱۷ وزیر دیگر از ۲۰ تا ۶۰ مرتبه در این سامانه تکرار شده بود.

ادامه دارد ...

کد خبر 5289286 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی رای اعتماد به دولت سیزدهم رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف رای اعتماد وزرای پیشنهادی سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان ارتش جمهوری اسلامی ایران حسین باغگلی نیروی دریایی ارتش هیئت دولت وزرای پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا

 حسین  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پیش از آغاز رسمی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با سامح شکری وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

ایران و مصر در جریان جنگ غزه تماس‌های خود را افزایش داده اند.

دیدار رئیس جمهور ایران با عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر در ریاض و ملاقات امیرعبداللهیان با سامح شکری در ژنو و نیویورک بخشی از هماهنگی‌های تهران و قاهره در چند ماه گذشته بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس