Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال فصل گذشته در پست هافبک بازیساز و وینگر چپ مشکلاتی داشت که فرهاد مجیدی هم به این مسئله اذعان داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باید دید اگر فرشید اسماعیلی که هنوز با باشگاه زاویه دارد، به هر دلیلی با استقلال توافق نکرد و در این تیم نماند، گزینه جانشینی او کیست و چه کسی می‌تواند جای خالی این بازیکن را در استقلال پر کند؟

البته اسماعیلی در مجموع فصل چندان خوبی را پشت سر نگذاشت اما به هرحال آرش رضاوند هم نشان داده که مرد بازی‌های بزرگ و سخت نیست و حتما استقلال باید به دنبال راهکاری برای ارتقای فنی خط هافبک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هافبک بازیساز چندان خوبی در ایران نداریم و اگر کسی هم هست بازیکن آزاد نیست که استقلال او را جذب کند. در نتیجه تکلیف اسماعیلی و استقلال باید هر چه سریعتر مشخص شود و اگر او ماندنی نیست استقلالی ها فکری برای پست پلی میکر بکند.

در حال حاضر تکلیف بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و رشید مظاهری با استقلال مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی فرشید اسماعیلی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)