Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی مقابله با ویروس کرونا جمعیت هلال احمر خوزستان در محل این جمعیت در اهواز بیان کرد: آمار تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان در موج جدید ویروس کرونا به اوج خود رسیده و شرایط بسیار خطرناک است.

وی گفت: تا واکسیناسیون کامل در سطح خوزستان، ضروری است که جامعه به رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن واکسن تشویق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه عادی انگاری شرایط کرونایی بسیار خطرناک است افزود: باید برای خدمت به مردم تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها به میدان آورده شود و جمعیت هلال احمر نیز با تمام توان در میدان حضور داشته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی با تشکر از همه دست اندرکاران تامین کپسول‌های اکسیژن و توزیع آنها در مراکز بستری بیماران مبتلا به کرونا،گفت: در شرایط خاص کنونی، اکسیژن تراپی در صدر نیاز و اولویت‌های درمانی است و هلال احمر در این بخش به کمک بهداشت آمده و توانست بخشی از نیاز فوری مراکز درمانی را در خوزستان برطرف کند.

خدادادی بر ضرورت ارتباط گیری موثر مدیران جمعیت هلال احمر به ویژه در سطح شهرستان ها با سایر دستگاه‌های متولی در حوزه مقابله با کرونا تاکید کرد و ادامه داد: ضروری است به سرعت نیاز سنجی‌های لازم انجام، و از تمام توان استان برای مقابله با این ویروس استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین خواستار تشکیل مستمر نشست‌های استانی و شهرستانی قرارگاه مقابله با کرونا هلال احمر شد.

وی گفت: این جمعیت در ارایه آموزش در حوزه پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ فعالیت گسترده‌ای داشته است.

خوزستان در موج جدید کرونا قرار دارد و به‌ گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد کرونا هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان بهداشت و سلامت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان بهداشت و سلامت ویروس کرونا خوزستان بهداشت و سلامت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا