Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از گاردین، ریکاروی اقتصادی پسا قرنطینه انگلستان در ماه آگوست به شدت کند شد. افزایش آمار مبتلایان به کرونای دلتا و کمبود بی‌سابقه نیروی کار و مواد اولیه وضعیت شرکت‌ها را دشوار کرده است.

شاخص ترکیبی آی‌اچ‌اس مارکیت از مدیران خرید شرکت‌های تولیدی و خدماتی انگلستان در ماه آگوست از ۵۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ واحد به ۵۵.۳ واحد افت کرد. این سومین ماه متوالی افت این شاخص است و حالا مقدار آن به پایین‌ترین سطح از ماه فوریه رسیده است.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی می‌کردند رقم این شاخص به ۵۸.۴ واحد برسد.

ارقام بالاتر از ۵۰ واحد این شاخص نشان‌دهنده رشد بخش تولید و خدمات هستند و هرچه این اعداد فاصله بیشتری با ۵۰ داشته باشند مقدار این رشد بیشتر است.

گزاش دیگری که از سوی رویترز منتشر شد نشان داد که اقتصاد انگلیس تنها اقتصادی نیست که ریکاوری آن کند شده است. اقتصاد آمریکا هم وضعیتی مشابه را تجربه می‌کند.

شاخص آی‌اچ‌اس مارکیت مدیران خرید شرکت‌های تولیدی و خدماتی آمریکا هم در ماه آگوست از ۵۹.۹ واحد به ۵۵.۴ واحد افت کرد. این پایین‌ترین مقدار این شاخص در ۸ ماه اخیر است.

عامل مهم تأثیرگذار بر شرکت‌های آمریکایی هم اختلال در زنجیره عرضه و افزایش مبتلایان به کرونای دلتا بوده است.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان محمدرضا حکیمی کرونای دلتا اقتصاد امریکا محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان محمدرضا حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ساخت فیلم جدید کارگردان «باربی» در ماه آگوست شروع می‌شود و گفته شده تولید آن ۷ ماه طول می‌کشد و کار در مارس ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. به این ترتیب احتمالاً این فیلم باید اواخر ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ راهی سینماها شود.

«وقایع‌نگاری نارنیا» اقتباسی از داستان‌های مشهور «نارنیا» نوشته سی.اس.لوییس است و نتفلیکس با او برای کارگردانی ۲ فیلم در این دنیای فانتزی قرارداد بسته است.

گرویگ اواخر سال ۲۰۲۲ و ماه‌ها پیش از اکران «باربی» برای کارگردانی «نارنیا» قرارداد امضا کرد و پس از موفقیت «باربی»، قراردادی برای نوشتن و کارگردانی «حداقل دو فیلم» با نتفلیکس منعقد کرد.

این کارگردان چندی پیش اعتراف کرد که برای این پروژه کابوس‌های مکرر می‌بیند و در عین حال که از چگونگی اجرا آن ترسیده، اما با این داستان‌ها بزرگ شده و معتقد است دیدگاه زنانه در آن‌ها وجود دارد.

وی گفته بود که فیلم باید تا پایان امسال یا اوایل سال آینده وارد مرحله تولید شود و انتظار می‌رود که یک دنباله هم داشته باشد و به این ترتیب او بیش از ۴ سال در این دنیا خواهد بود.

فیلم دیگر گرویگ فیلم زنده «سفید برفی» دیزنی است که او نویسنده آن بود اما کارگردانی آن را برعهده نداشت و پیش از «نارنیا» راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 6090618

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!