Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دومین روز هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران و در سومین دیدار سالن فدراسیون تیم‌های تایلند و کامرون از ساعت ۱۶ از گروه C این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند.

تایلند در ست های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید و کامرون هم در ست اول ۲۵ بر ۲۲ به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه آخر این سالن به دلیل حضور نداشتن تیم دومینیکن به دلیل مثبت بودن تست کرونای بازیکنانش و کنار گذاشته شدن از مسابقات برگزار نمی شود و مصر ۳ بر صفر پیروز بازی است.

در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان و در سومین بازی روز چهارشنبه سالن ۱۲ هزارنفری آزادی، دو تیم ایتالیا و جمهوری چک در گروه B مقابل هم ایستادند.

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی خود با نتیجه ۳ بر صفر مقابل برزیل پیروز شده بود و جمهوری چک هم با نتیجه ۳ بر یک بر کلمبیا غلبه کرده بود.

در بازی دوم این ایتالیا بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۵ به دومین برد متوالی خود برسد. به این ترتیب ایتالیا با کسب ۲ برد مهیا تقابل با بلاروس در سومین بازی خود خواهد شد.

در آخرین بازی امروز در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی از ساعت ۱۹ تیم نوجوانان ایران به مصاف هند می‌رود.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر ۱۹ سال)  از ۲ تا ۱۱ شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نوجوانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین