Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:47:41 GMT

رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دادگستری

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۶۸۴۸

رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دادگستری

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، امین‌حسین رحیمی متولد سال ۱۳۴۷ ملایر و دانش آموخته دکتری در رشته فقه و حقوق جزا، قاضی دادگستری با بیش از ۳۵ سال خدمت در مشاغل مختلف قضایی است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، نماینده مردم ملایر در مجلس هشتم، مشاور رئیس قوه قضائیه، دادستان دیوان محاسبات کشور، رئیس کل دیوان محاسبات کشور، معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور و مشاور عالی رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز امور هماهنگی مجلس از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی دادگستری امین حسین رحیمی پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دادگستری امین حسین رحیمی مجلس شورای اسلامی دادگستری امین حسین رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی درجلسه شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با معاون امور مجلس و حقوقی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 20  اثر تاریخی در استان تعیین حریم شده که با این آثار ،تعداد آثار تاریخی ثبت ملی شده استان به یکهزار و ۸۰۹ اثر رسیده است.

داوود فرازی افزود: همچنین ۳۴  اثر تاریخی شناسایی شده که پرونده‌های آنها برای مطالعه و بررسی جهت ثبت ملی شدن به تهران ارسال شده است.

فرازی در ادامه اظهارکرد: برای توسعه موزه‌های استان اقداماتی صورت گرفته و یا دردستور کار قرارگرفته است که از آن جمله می‌توان به موزه‌های میاندوآب، بوکان و موزه صلح سردشت اشاره کرد.

معاون امور مجلس و حقوقی وزرات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم در این جلسه گفت: همجواری با چند کشور خارجی فرصت و ظرفیت مناسبی برای آذربایجان‌غربی است و این استان با برخورداری از این ظرفیت می‌تواند به مقصد سفرگردشگران تبدیل شود.

جواد واحدی، با تأکید بر لزوم اهتمام و جدیت مسئولان حوزه گردشگری آذربایجان‌غربی افزود: آذربایجان‌غربی برنامه هایی را که تدوین شده بود به درستی انجام داده است.

واحدی، با بیان اینکه امروز می‌توانیم درآمد گردشگری را به رخ نفت بکشیم،تصریح کرد: درگذشته شناسنامه نداشتیم و در حد سازمان دیده می شدیم اما امروز وظایفی از دولت گرفتیم که انقلاب بزرگی در شرح وظایف به شمار می‌رود.

معاون امور مجلس و حقوقی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در بحث معرفی و شناساندن ایران به دنیا با جدیت عمل کرده است.

پس از این جلسه با حضور معاون امور مجلس و حقوقی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مسئولان استانی یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل که با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای پنج نفر احداث شده است، دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران