Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:53:01 GMT

فروش مرغ قطعه بندی در بازار ایلام ممنوع است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۳۳۸

فروش مرغ قطعه بندی در بازار ایلام ممنوع است

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: نظارت بر بازار مرغ و سایر کالاهای اساسی همچنان باید توسط ناظران ادامه داشته باشد و افرادیکه قیمت مصوب ساماندهی مرغ را رعایت نکنند، تحویل مراجع قضایی می شوند.

وی افزود: مسوولان ذیربط و نظارتی پس از اخطار اولیه به متخلفان در نوبت دوم بازدید و در صورت مشاهده تخلف از قانون مصوب شده با جدیت برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: رصد انتقال مرغ از کشتارگاه تا توزیع و عرضه علاوه بر ثبت در سامانه مربوطه باید توسط ناظران در دستور کار قرار گیرد.

رستمزاد اضافه کرد: با وجود تمامی تلاش انجام شده اما نارضایتی از نوسان قیمت برخی کالاهای اساسی در بازار محسوس بوده که این نیازمند اهتمام بیشتر دستگاه های نظارتی است.

وی ادامه داد: با اهتمام و کار جهادی شبانه روزی دستگاه نظارتی استان امیدواریم شاهد افزایش قیمت هیچ اقلام اساسی خارج از مصوبه نباشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورا کارکنان صمت استان برای نظارت بر قیمت مرغ و نظارت بر فعالیت های گروه های شغلی بصورت هم جانبه تلاش کردند.

رضا محمدرحیمی افزود: تنها نظارت بر قیمت کالاهای اساسی کافی نیست، بلکه باید بین عرضه و تقاضا هم تعادل وجود داشته باشد.

وی بر تامین و توزیع بموقع کالاهای پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع و دسترسی مردم به این کالاها با قیمت مصوب تاکید کرد: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی نیز در دستور کار است. 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز گفت: با تلاش نیروهای گشت مشترک سازمان صمت قیمت مرغ ثبییت و نظارت ها بر قیمت مرغ و سایر کالاها اساسی نیز تشدید می شود.

عزت االله عبدخانی افزود: ۱۰۹ تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد ریال تا پایان مردادماه در این استان به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام ستاد تنظیم بازار استانداری ایلام ایلام ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران