Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو معتقد است تنها سرمربی حاضر در لیگ های معتبر اروپایی که از ترکیب خود رضایت دارد، مائوریسیو پوچتینو است. او عملاً تایید کرد نقل و انتقالات برای رم حداقل در بخش خریدها به پایان رسیده است.

مورینیو در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی برگشت مقابل ترابزون سپور در مرحله پلی آف لیگ کنفرانس اروپا گفت:

وقتی می گویم در بازار نقل و انتقالات هر احتمالی را باید درنظر گرفت یعنی درهای ورودی و خروجی برای بازیکنان هنوز باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این مقطع پایانی احتمال خروج بازیکنان بیشتر است. آیا سرمربی را در سطح اروپا می شناسید که کاملا از ترکیب خود رضایت داشته باشد؟ پوچتینو؛ شاید آن مربی فقط پوچتینو باشد و نه کسی دیگر!

روز گذشته آمادو دیاوارا با یکی از هواداران رم دچار درگیری لفظی شد. او وقتی با اتومبیل خود از کمپ تمرینی رم خارج شد، از سوی یکی از هواداران مورد اهانت قرار گرفت. این هوادار به دیاوارا گفت راهی تیم دیگری شود تا رم بتواند هافبک جدید به ترکیب اضافه کند. دیاوارا نیز از اتومبیل بیرون آمد و با هوادار درگیر شد. مورینیو در این مورد افزود:

چیز خاصی نبود. درگیری فیزیکی نداشتیم و او فقط به کلمات بدی که شنید، واکنش نشان داد. دیاوارا عضوی از ترکیب ماست و با تیم تمرین می کند. برخی از بازیکنان به صورت انفرادی تمرین می کنند اما دیاوارا در جمع گروه است. شاید دیاوارا در کنار ما بماند و اگر بماند، یک گزینه محسوب می شود. او دارای تجربه و کیفیت است. هیچ مشکلی با این بازیکن نداریم.

بازی های لیگ کنفرانس اروپا بدون VAR برگزار می شود و قانون گل زده در خانه حریف نیز لغو شده است. سرمربی رم افزود:

قوانین برای همه یکسان است و باید خود را با آن هماهنگ کنیم. می دانیم لیگ کنفرانس اروپا رقابتی جدید است و یوفا کار سختی برای اداره کردن این همه رقابت متنوع دارد. در فینال از تکنولوژی VAR استفاده می شود و امیدوارم در آن بازی حاضر باشیم. هنوز معتقد هستم گل ترابزون سپور در بازی رفت آفساید بود. حداقل باید خوشحال باشیم که فرداشب در المپیکو تکنولوژی خط دروازه خواهیم داشت.

لغو قانون گل زده باعث افزایش تعداد بازی هایی می شود که به وقت های اضافه می رود. باید با این قانون نیز خود را هماهنگ کنیم. مقابل ترابزون برای برد به زمین می رویم؛ اگرچه یک تساوی نیز خوب است. شاید سخت ترین قرعه به ما خورد اما خوشحال هستم چون به چنین دیداری نیاز داشتیم. تغییرات زیادی در ترکیب نخواهیم داشت چون بازیکنان نیاز دارند به میدان بروند تا ثبات و ریتم خود را به دست بیاورند. شاید با 3-4 تغییر وارد زمین شویم.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو امید روانخواه در طرفداری: سبک محمود فکری برای جام حذفی بهتر بود اما خوشایند هواداران نبود حمله سپهر حیدری به شهریار مغانلو: حرمت میلیون ها هوادار را شکستی جانشین مهدی قائدی بازیکن خارجی است؟ | دلیل خط خوردن نام قاسمی نژاد از لیست فرهاد مجیدی مصدومیت رونالدو در تمرین یوونتوس؛ Cr7 تمرین را ترک کرد! لئوناردو: بله، ام باپه دوست دارد به رئال مادرید برود؛ هیچ کس را به اجبار نگه نمی داریم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید واسعی مهاجم تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: مستحق پیروزی در این بازی بودیم و خیلی هجومی کار را شروع کردیم و مطمئن بودیم که این بازی را پیروز خواهیم شد. مهم صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که به آن دست یافتیم.

او در خصوص عدم استفاده مربیان فولاد از او در نیم فصل اول گفت: ابتدا باید از عزیزانی که من را در خوزستان حمایت کردند، تشکر کنم. زمانی که ایگناسیو مارتینز هدایت فولاد را بر عهده داشت ارتباط گرفتن با او سخت بود و یکی، دو بازیکن بودند که در نحوه انتخاب نهایی ترکیب تیم دخالت داشتند و از این بابت خیلی ناراحت بودم.

واسعی افزود: متأسفانه مدیران فولاد با ترفندهای خودشان از من رضایت‌نامه فسخ قرارداد گرفتند تا همه دستمزدم را ندهند و قرار بود در یک تاریخ معین پولی را به حسابم واریز کنند که باز هم بدقولی کردند.

واسعی تصریح کرد: یکی از بازیکنان فولاد به سرمربی گفته بود یا جای من در تیم خواهد بود یا واسعی و در بازی آخری که برای فولاد برابر صنعت نفت بازی کردم روی هر دو گل تأثیر داشتم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از فولاد جدا شدم و اکنون از حضور در مس رفسنجان رضایت دارم.

کد خبر 6088931

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید