Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:13:15 GMT

قاسمی نژاد-پرسپولیس؛ فعلا در بن بست

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۴۳۶

قاسمی نژاد-پرسپولیس؛ فعلا در بن بست

جلسه امروز باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های قاسمی نژاد نتیجه خاصی در پی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از ناکامی در تمدید قرارداد شهریار مغانلو، برای اینکه همانند فصل قبل در امر گل‌زنی با مشکل مواجه نشود باید یک مهاجم شش دانگ را جذب کند و یکی از گزینه‌های موجود در بازار امین قاسمی نژاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی نژاد بازیکن پدیده که تا چندی قبل بحث‌ها در خصوص مذاکره و حضورش در باشگاه استقلال تهران مطرح می‌شد، حالا به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس شناخته می‌شود و اولین مذاکره بین باشگاه پرسپولیس و قاسمی نژاد امروز انجام شد.

 

عصر امروز مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه این مهاجم جلسه‌ای را برگزار کردند. دو طرف شرایط‌شان را در این جلسه مطرح کردند ولی در این مذاکره نتیجه خاصی حاصل نشد و نماینده قاسمی نژاد و پس از آن جعفر سمیعی بدون صحبت خاصی در این مورد باشگاه را ترک کردند. این‌طور که پیداست تا به این‌جا این انتقال در مسیر مثبتی قرار ندارد و فعلا نمی‌توان این مهاجم را پرسپولیسی دانست مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات دیگری رقم بخورد.

نقل و انتقالات 1400 امین قاسمی نژاد پدیده مشهد پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 امین قاسمی نژاد پدیده مشهد پرسپولیس تهران قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس