Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:56:16 GMT

عضو شورای ششم به عنوان شهردار شیراز انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۶۱۱

عضو شورای ششم به عنوان شهردار شیراز انتخاب شد

به گزارش ایرنا،اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در سیزدهمین جلسه علنی سید احسان اصنافی را با هشت رأی به عنوان شهردار شیراز انتخاب کردند.
حیدر اسکندرپور آخرین شهردار شیراز بود که ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ با روی کار آمدن شورای ششم شهر شیراز که ترکیبی از اصولگرایان دو لیست شانا و ائتلاف شما به عضویت مدیران ارشد دوره شورای چهارم و شهرداری آن زمان است، به کارش پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای اسلامی شهر شیراز از ۲۲ گزینه برای تصدی پست شهرداری شیراز برنامه عملیاتی خواست و در نهایت این تعداد به پنج نفر شامل سید احسان اصنافی، محمدعلی چوبینی ،علی حسین رعیتی‌فرد، ، محمد فرخ‌زاده و محمد بذرافشان کاهش یافت و این افراد از صبح چهارشنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۰ مورد سوال و مصاحبه اعضای شورای شهر شیراز قرار گرفتند.
محمد بذرافشان، محمدعلی چوبینی و محمد فرخ زاده در ادامه جلسه دوازدهم و سیزدهم شورای الامی شهر شیراز از این رقابت کناره گیری کردند و در نهایت سید احسان اصنافی به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر شیراز شیراز شهرداری شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شیراز شیراز شهرداری شیراز شورای اسلامی شهر شیراز شیراز شهرداری شیراز شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است