Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: مادران پس از ۱۲هفته بارداری می توانند واکسن کرونا دریافت کنند.

به گزارش برنا؛ دکتر مصطفی جوانیان گفت: تزریق واکسن برای کلیه مادران بارداری که سن بیشتر از ۳۵ سال دارند انجام می شود بنابراین این مادران می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی تحت پوشش خود با ارائه مدارک در ارتباط با بارداری واکسن کرونا را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مادران بارداری که خود یا همسر عضو کادر بهداشت و درمان هستند و یا کسانی که دیابت، فشارخون یا ضعف سیستم ایمنی دارند نیز می توانند واکسن کرونا را در زمان بارداری دریافت کنند.

دکتر جوانیان از کلیه مادران باردار دعوت کرد که برای تزریق واکسن به مراکز بهداشت تحت پوشش خودشان مراجعه تا واکسن کرونا را دریافت کنند.

شهروندان برای دریافت واکسن کرونا بر اساس زمانبندی اعلامی از طریق پیامک ها مراجعه کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: گروه های سنی مجاز برای دریافت واکسن در محل های مورد نظر در بابل تجمع نکنند ، گروه  های سنی بعد از دریافت پیامک تزریق واکسن به مراکز تعیین شده در این شهرستان مراجعه کنند چرا که بدون هماهنگی باعث ازدحام و شیوع ویروس کرونا خواهد شد.

وی بیان داشت: علاوه‌ بر تمامی مراکز بهداشت روستایی و شهری، دو مرکز تجمیعی در مصلای جمعه و سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل و یک مرکز خودرویی در پارک پردیس واقع در جاده قدیم آمل به بابل آماده ارائه خدمات واکسیناسیون هستند تا دسترسی مردم  راحت‌تر باشد.

وی افزود: واجدین شرایط دریافت واکسن می‌توانند برای دسترسی واکسن به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام کنند.

جوانیان بیان داشت: انتظار می رود تنها گروه های سنی مشخص شده با ارسال پیامک مراجعه کنند چرا که در حال‌ حاضر متأسفانه بیشتر مراجعه حضوری دارند و این باعث شده ما تجمع را داشته‌ باشیم و در این تجمعات متأسفانه امکان ابتلای افراد به کرونا هست.

وی در پایان اظهار داشت: کسانی که آشنا با فضای مجازی نیستند به مراکز بهداشتی منطقه سکونت در شهر یا روستا مراجعه کنند و واکسن خودشان را دریافت کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارداری پوشش بهداشت و درمان سیستم ایمنی پیامک دانشگاه علوم پزشکی ویروس علوم پزشکی جاده واکسیناسیون فضای مجازی کرونا واکسن کرونا دریافت کنند مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • مادران دارای ریسک بارداری بالا، در محیطی با هوای پاک سکونت کنند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد