Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:36:34 GMT

توافق ستاره لیگ برتر با پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۷۶۵

توافق ستاره لیگ برتر با پرسپولیسی‌ها

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین قاسمی نژاد، کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال پدیده خراسان که در لیگ بیستم یکی از ستاره‌های این تیم بود، عصر امروز قرارداد خود را با مشهدی‌ها فسخ کرد.

درحالیکه پیش از این گفته می‌شد، قاسمی نژاد مد نظر استقلال است، اما فرهاد مجیدی این موضوع را تکذیب کرد و حالا او یکی از گزینه‌های کادرفنی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا امین قاسمی نژاد، کاپیتان فصل گذشته پدیده خراسان با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده و تا چند روز آینده سرخپوش خواهد شد.

مدیربرنامه‌های این بازیکن ساعتی پیش پس از فسخ قرارداد با تیم مشهدی در باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با مدیران این باشگاه برای انتقال او انجام دادند تا قاسمی نژاد پرسپولیسی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس نقل و انتقالات اخبار ورزشی قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روزهای خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بارها و بارها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند.

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه 6.5 میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی