Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری الوند گفت: مشکلات و مطالبات به حق رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهر الوند را با جدیت پیگیری و حل می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید محرم محبی در پی انتقاد رانندگان اتوبوسرانی شهر الوند و تجمع و درخواست پیگیری مشکلات آنها اظهار داشت: رانندگان محور الوند به قزوین، محمدیه به قزوین، مهرگان به قزوین و شریفیه به قزوین در تجمعی از مسئولان خواستند به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از اطلاع از تجمع رانندگان اتوبوس در میان این افراد حضور پیدا کردیم و پس از شنیدن مشکلات آنها قول پیگیری مطالبات به حق انها را دادیم که این عزیزان پس از صحبت های ارائه شده و گزارش اقدامات و پیگیری های انجام شده محل تجمع را ترک کردند.

محبی تصریح کرد: به طورکامل در جریان مشکلات و درخواست رانندگان اتوبوس هستیم و پیگیری لازم را در این خصوص انجام می دهیم تا رضایت آنها جلب شود.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات به حق رانندگان اتوبوس جبران بخشی از خسارت وارد شده در ایام کروناست که در این راستا اعضای شورای اسلامی شهر الوند پرداخت مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به 49 نفر از رانندگان و کمک رانندگان اتوبوس در محور الوند به قزوین را تصویب کردند.

محبی تصریح کرد: متاسفانه اجرای این مصوبه به دلائل مختلف از جمله طی کردن مراحل قانونی طولانی شد که دیروز مبلغ هفتاد و سه میلیون و پانصد هزار تومان به حساب مجموعه رانندگان واریز شد. 

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری الوند گفت:  دیروز به همراه نماینده رانندگان با مصطفی صالحی مدیرکل امور شهری استانداری دیدار کردیم و تمام مشکلات و مسایل رانندگان مطرح شد و ایشان قول مساعد داد برای برطرف کردن بخشی از مشکلات رانندگان اقدام لازم را انجام دهند.

محبی در خصوص مطالبات رانندگان اتوبوس محور الوند  به قزوین اظهارداشت: یکی از مطالبات رانندگان جبران بخشی از خسارت آنها در ایام تعطیلات کروناست که اعلام کردند با توجه به اینکه شهرداری قزوین برای جبران خسارت رانندگان اتوبوس  مبلغ  10 میلیون تومان تخصیص داده لذا انتظار دارند برای آنها نیز همین میزان خسارت پرداخت شود.

وی با بیان اینکه شهرداری محمدیه کرایه مسیر محمدیه به قزوین را 50 درصد افزایش داده است خاطرنشان کرد: میزان افزایش کرایه مسیر الوند به قزوین 30 درصد بوده که رانندگان خواستار افزایش 50 درصدی افزایش کرایه هستند تا بخشی از مشکلات آنها حل شود. 

محبی گفت: رانندگان اتوبوس های مسافربری در همه گیری کرونا بخصوص در ایام تعطیلات دچار خسارت و آسیب جدی شدند و درخواست دارند اسامی آنها در فهرست دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی قرار گیرد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری الوند با تاکید بر اینکه رانندگان اتوبوس از اقشار پرتلاش و زحمتکش جامعه هستند گفت: رانندگان اتوبوس های محور الوند به قزوین که در همه شرایط وظیفه خود را در جابجایی مسافران به شایستگی انجام داده اند نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند لذا مدیریت شهرستان و مدیریت شهری الوند با توجه به توان و بضاعت خود رفع مشکلات این عزیزان را در دستور کار قرارداده اند و امیدواریم بسرعت این مسائل رفع شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرم محبی اتوبوسرانی الوند رانندگان اتوبوس الوند به قزوین مشکلات آنها محور الوند شهر الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،معاون عمرانی فرماندار تهران گفت: قرار است امسال ، تصفیه خانه فاضلاب جدیدی در این منطقه احداث شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟