Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " محمد بنسی " رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی (ره) در گفتگو اختصاصی با خبرنگار رکنا، اظهار داشت: سه‌شنبه دوم مرداد ماه امسال ماموران کلانتری بنابرشکایت یک شهروند در جریان سرقت از فروشگاه لوازم خانگی قرار گرفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری 171 مصطفی خمینی (ره) پس از رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته چهره و مخفیگاه 2 سارق سابقه دار را در جنوب تهران شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی (ره) ادامه داد: چتر اطلاعاتی بر روی سارقان حرفه ای ادامه داشت تا اینکه تیم عملیات کلانتری پس از اخذ مجوز های لازم قضایی در یک عملیات هماهنگ 2 سارق حرفه ای و معتاد را در جنوب تهران دستگیر کردند.

سرهنگ محمد بنسی تصریح کرد: سارقان در بازجویی فنی صراحتا به سرقت از فروشگاه لوازم خانگی در جنوب تهران اعتراف و دلیل سرقت را مشکلات مالی برای خرید موادمخدر عنوان کردند.

سرقت حرفه ای از فروشگاه لوازم خانگی در جنوب تهران

صاحب فروشگاه لوازم خانگی به خبرنگار رکنا می گوید: چند ماه پیش برای اولین بار از فروشگاه 12 سکه و چند چک برگشتی سرقت شد اما هویت سارقان مشخص نبود.

شاکی در ادامه گفت: چندی بعد سارقان حرفه ای از راه دریچه کولر وارد مغازه شدند و تمام لوازم فروشگاه را سرقت کردند و این بار دوربین مداربسته فروشگاه لحظه سرقت را ضبط کرد. پس از مطرح کردن شکایت در همان روز سارقانی که با یکدیگر همسایه هستیم بازداشت شدند.

گفتگو با سارقان سابقه دار

به چه جرمی بازداشت شدی؟

به جرم سرقت از فروشگاه لوازم خانگی

چه شیوه و شگردی در سرقت ها داشتید ؟

با همدستم به پشت بام رفتیم و پس از وارد شدن از راه کولر به فروشگاه لوازم های خانگی را سرقت کردیم.

با پول اموال سرقتی چه کاری انجام دادید؟

شیشه و ناس خریداری کردیم.

سابقه داری ؟

بله، 2 سال به جرم سرقت در زندان بودم.

با همدستت چه جوری آشنا شدی ؟

هم محله ای بودیم. و بخاطر پول موادمخدر دست به سرقت زدیم.

متاهلی ؟

بله 2 تا فرزند دارم و خانواده ام نمی دانند که بازداشت شدم.

سرقت از فروشگاه لوازم خانگی ارزشش را داشت ؟

نه، به هیچ عنوان؛ پشیمانم.

بنابراین گزارش، سرهنگ " محمد بنسی " رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی (ره) با تائید بازگشت مقداری اموال مسروقه به مالباخته به خبرنگار رکنا، گفت: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت سرقت سکه اخبار حوادث فروشگاه بازداشت فیلم دستبرد جنوب تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مهدی قائدی ریحانه پارسا قیمت آزاده صمدی اینستاگرام آزاده صمدی و هومن سیدی لیندا کیانی فریبا نادری سرقت از فروشگاه لوازم خانگی کلانتری 171 مصطفی خمینی جنوب تهران حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش