Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:39:06 GMT

وزیر پیشین اطلاعات از ملت ایران خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۸۰۹۸

وزیر پیشین اطلاعات از ملت ایران خداحافظی کرد

به گزارش چهارشنبه ایرنا از وزارت اطلاعات، در متن پیام خداحافظی حجت الاسلام والمسلمین علوی آمده است: اینک که آخرین روز خدمتم در وزارت اطلاعات، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را سپری می‌کنم، لازم می‌دانم از محبت‌های آحاد ملّت شریف ایران اسلامی و هم دلی‌ها و همراهی‌های همکاران عزیزم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نیز همکاری‌های صمیمانه مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نظامی کشور و به ویژه اعتماد رئیس جمهوری محترم وقت و عنایت‌های مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی) به این سرباز کوچک خود تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: هشت سال پیش، پس از معرفی رئیس جمهوری محترم وقت و اخذ رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با توکل به حضرت احدیت و توسل به حضرت زهرای بتول اطهر (س) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و راهبرد شرع، قانون و اخلاق، خدمت خود را در وزارت اطلاعات آغاز کردم و مدیریت این نهاد مقدس را در راستای اجرایی کردن مأموریت‌های ذاتی تعیین شده، به دوش گرفتم.  

علوی ادامه داد: در پیمودن این راه، از توان، تجربه، پیشنهادها و انتقادهای مدیران و کارکنان پرتلاش، انقلابی، ولایی، متعهد و متدیّن وزارت اطلاعات بهره‌ها بردم و با استفاده از عقل جمعی و کارشناسی عزیزان، بسیاری از برنامه‌های مربوطه اجرایی شد همچنین، همراهی اصحاب رسانه، آحاد ملّت شریف ایران اسلامی و به ویژه مسئولان محترم دستگاه‌های مرتبط اینجانب را در پیش برد رویکرد اصولی، «اطلاعات مردمی و مردم محور» کمک شایان کرد که جا دارد از همه عزیزان تشکر کنم.

وزیر پیشین اطلاعات در پایان نوشت: خود را همواره و در هر موقعیت و تحت هر عنوان خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نخواهم کرد. 

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز با رای قاطع خود حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب را به عنوان وزیر اطلاعات دولت سیزدهم انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۲۲۲ رای موافق، ۴۸ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع به حجت الاسلام والمسلمین خطیب رای اعتماد دادند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سید محمود علوی وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سید محمود علوی وزارت اطلاعات مجلس شورای اسلامی سید محمود علوی وزارت اطلاعات مجلس شورای اسلامی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم