Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:33:31 GMT

روسیه حدود یک هزار افغان را به صورت مشروط می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۸۱۴۴

روسیه حدود یک هزار افغان را به صورت مشروط می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز به نقل از ریانوستی امروز چهارشنبه اعلام کرد که مسکو در صدد است تا به حدود یک هزار نفر از اتباع افغانستان اجازه دهد به این کشور وارد شوند.

به گزارش ریانوستی، نهاد مرتبط با اتباع افغان مستقر در روسیه این خبر را رسانه‌ای کرده است.

در همین رابطه خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که «غلام محمد جلال» رئیس مرکز اتباع افغان مستقر در روسیه در این باره گفت که برخی از افغان ها خواستار آمدن به این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به مراجعه برخی افغان ها به سفارت روسیه در کابل، گفت: این افراد ۴ دسته هستند، آنهایی که گذرنامه روسیه دارند، اقامت یا پروانه کار داشته و یا دانشجو هستند.

«غلام محمد جلال» در ادامه افزود: روسیه به حدود هزار نفر از این افراد اجازه ورود داده است. این افراد ماه سپتامبر می‌توانند به روسیه بیایند. پروازهای غیرنظامی در افغانستان تا ۳۱ آگوست متوقف شده است، از این رو تصور نمی‌کنم پیش از این تاریخ بتوانند وارد روسیه شوند.

کد خبر 5289516

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه افغانستان طالبان افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی روسیه لبنان فرودگاه کابل طالبان افغانستان جو بایدن ایران ترکیه عربستان سعودی تحولات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد

مسکو امروز (جمعه) دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، وزیر سابق دارایی و رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت‌تعقیب خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، روسیه امروز «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این افراد به دلیل نقض موارد نامشخصی از قوانین جنایی روسیه بر فهرست افراد تحت تعقیب این کشور قرار گرفتند.

کمیته تحقیقات روسیه در ماه ژانویه اشلاپاک و کوبیف را به صورت غیابی به تامین مالی حملات تهاجمی کی‌یف علیه منطقه دونباس متهم کرد.

لیتویننکو نیز که در گذشته ریاست اداره اطلاعات خارجی اوکراین را بر عهده داشت، در اواخر ماه مارس به جایگاه کنونی خود منصوب شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حد کم کردن وزن چقدر است؟
  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • حد کم کردن وزن کجاست؟ نگاهی به شیوه‌های مرسوم در کاهش و تثبیت وزن
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟