Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@14:50:22 GMT

تبریک مدیرعامل ایران‌خودرو به وزیر جدید صمت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۸۴۰۵

تبریک مدیرعامل ایران‌خودرو به وزیر جدید صمت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی اعتماد قاطع نمایندگان مردم به دکتر سیدرضا فاطمی‌امین را به عنوان مدیری آگاه، مجرب و توانمند برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت.

ایکوپرس- فرشاد مقیمی در پیام خود آورده است: «بی‌تردید در سایه تجارب ارزشمند و مدیریت موثر جنابعالی شاهد گشایش و رفع موانع در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق‌های جدید خواهیم بود و ان شاءالله در سایه همکاری و همراهی همدلانه بخش‌های مختلف وزارتخانه در پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌هایتان اقدامات اساسی انجام خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند و فرهیخته جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی‌امین، انتخاب جنابعالی که مدیری توانمند، شایسته و آگاه هستید، از سوی ریاست محترم جمهوری برای جایگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت و رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به این انتخاب را تبریک عرض نموده و برای شما وزیر محترم آرزوی توفیق از خداوند منان مسالت داریم.

 بی‌تردید در سایه تجارب ارزشمند و مدیریت موثر جنابعالی شاهد گشایش و رفع موانع در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق‌های جدید خواهیم بود و ان شاءالله در سایه همکاری و همراهی همدلانه بخش‌های مختلف وزارتخانه در پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌هایتان اقدامات اساسی انجام خواهد یافت.

خانواده صنعت کشور، بویژه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان عضوی مهم از چرخه تولید، خرسند است که سکانداری این بخش از اقتصاد کشور را مدیریتی آگاه از بدنه کارآزموده صنعت، معدن و تجارت عهده‌دار شده است. لذا ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد و توجهی که نسبت به توانمندی جنابعالی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این برهه از زمان داشته‌اند، اطمینان داریم با همکاری سایر اعضای محترم دولت بویژه همراهی شخص رییس جمهور محترم، گشایش‌های قابل توجهی در وضعیت اقتصادی کشور روی خواهد داد و فرصت مغتنمی به ویژه برای صنعت کشور فراهم می‌آید تا تلاش برای سربلندی و شکوفایی اقتصادی، تداوم یابد.

بی‌تردید جنابعالی آلام و رنج صنعت و تولید را به ویژه در احوالات دشوار کنونی نیک می‌دانید و برنامه‌هایی که برای این وزارتخانه ارایه فرمودید، خصوصا بخشی که متعلق و مرتبط با صنعت خودروی کشور است، دلالت بر این موضوع دارد، لذا بر همه دلسوزان این صنعت فرض است تا در سالی که به درستی از سوی مقام عظمای ولایت به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» مزین شده، در تحقق این برنامه‌ها که غایت و هدفش ارتقای کشور و توسعه آن است، اهتمام ورزند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ایران خودرو معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید

وزیر صمت با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای برای صنعت خودرو در سال جاری، از برنامه‌ریزی برای افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو برای امسال خبر داده و اعلام کرد که در حال حاضر تیراژ روزانه تولید خودرو به ۵۰۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش ایسنا، عباس علی‌آبادی در گفت‌وگوی تلویزیونی با تاکید بر برنامه‌ریزی وزارت صمت بر توسعه صنعت خودرو در سال جاری، اظهار کرد: برنامه‌های گسترده ای برای صنعت خودرو در نظر گرفته‌ایم و در سال جاری تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت تولید را افزایش دهیم. در حال حاضر به ظرفیت تولید ۵۰۰۰ خودرو در روز رسیده‌ایم و تلاش داریم که این میزان را حدود ۲۰ درصد افزایش دهیم که قطعا جهش بسیار بزرگی خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با بحث واردات خودرو نیز گفت: موضوع واردات خودرو را در دستور کار داریم تا به این وسیله، تعادل بهتری در تامینِ تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود آوریم؛ خوشبختانه اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده و در شرف وقوع است؛ خبرهای بسیار خوبی در این زمینه داریم.

وی افزود: در حال حاضر تاکسی‌های برقی نیز وارد کشور شده و مردم می‌توانند ثبت‌نام کرده و خریداری کنند. مردم می‌توانند ثبت‌نام و تاکسی برقی دریافت کنند؛ البته باید از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم. لازم است به همه آن‌هایی که منتظر آن ظرفیت‌های قانونی هستند، عرض کنم که منتظر نمانید و بیایید از همین فرصت‌هایی که ایجاد شده استفاده کنید.

او با بیان اینکه باید به مردم گفت که هر کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم است، به ناتوانایی ما ببخشند، تصریح کرد: ما حداکثر تلاش خود را بسیج کرده‌ایم، همه باید کمک کنند تا موفق شویم. برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و همکاران بنده، شبانه‌روز در تلاش برای تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌ها هستند. البته بخش خصوصی نیز به خوبی مشارکت داشته و کمک می‌کنند.

هفته گذشته، وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در جلسه‌ی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در رابطه با برخی موضوعات خودرویی نظیر اسقاط خودروهای فرسوده، ارتقای ایمنی خودروهای تولیدی، واردات خودروهای دست دوم، ارزبری خودروهای مونتاژی و تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، به ارائه پاسخ پراخت و در نهایت مقرر شد، ظرف یک ماه آینده، وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خود را در رابطه با این موضوعات به کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید