Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@14:09:52 GMT

پخش سه روز در هفته سری جدید مسابقه «ایران»

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۸۵۴۷

پخش سه روز در هفته سری جدید مسابقه «ایران»

سری جدید مسابقه «ایران» از هفته آینده روی شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش برنا، پخش فصل سوم مسابقه بزرگ «ایران» به کارگردانی سعید رضایت و با اجرای سعید شیخ‌زاده از هفته آینده و به صورت سه روز در هفته (روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) ساعت ۲۰ از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد.

هاشم رضایت، تهیه‌کننده «ایران» درباره تغییرات لحاظ شده در سری جدید این مسابقه گفت: دکور مسابقه به طور کامل تغییر یافته و ساخت آن نیز چندی پیش به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضبط قسمت‌های ابتدایی نیز با حال و هوایی جدید و اضافه شدن آیتم‌های متنوع به تازگی آغاز شده است. بر خلاف سری‌های گذشته که دو گروه پنج نفره در استودیو حضور می‌یافتند، در سری جدید تنها چهار نفر در مسابقه شرکت می‌کنند و در قالب یک گروه برای به دست آوردن جایزه بزرگ مسابقه تلاش خواهند کرد.

وی افزود: در سری جدید همچنین ۳۰ تماشاگر در استودیو و با رعایت فاصله‌گذاری مناسب حاضر هستند و در پاسخگویی به سوال‌ها نیز مشارکت خواهند داشت. از میان این ۳۰ نفر در نهایت به پنج نفر که به سوال‌های بیشتری پاسخ درست داده باشند جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای حضور در مسابقه چه به عنوان شرکت‌کننده و چه به عنوان تماشاگر می‌توانند به اپلیکیشن برنامه مراجعه کنند و با پاسخگویی به سوال‌ها امتیاز لازم را به دست آورند.

این تهیه‌کننده با اشاره به ساختار کاملا ایرانی مسابقه «ایران» خاطرنشان کرد: بر خلاف برخی از مسابقه‌های در حال پخش تلویزیون که چه در بخش محتوا و دکور تشابهاتی آشکار با نمونه‌های خارجی دارند، تمامی آیتم‌ها و همچنین دکور سری جدید «ایران» کاملا ایرانی بوده و برای طراحی آن زمان زیادی صرف شده است.

رضایت در پایان گفت: فصل سوم مسابقه «ایران» در ۱۵۶ قسمت و در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه و تولید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه یک سیما فصل سوم مسابقه ایران سری جدید مسابقه ایران سری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم)

 

 

 

مواد لازم برای تهیه سوپ گوشت و هویج:   ۶ عدد هویج   ۱ عدد پیاز   ۲ عدد فلفل دلمه ای قرمز   ۶ حبه سیر   ۱۵۰ گرم گوشت چرخ شده   ۲ عدد نان تست   ۱و نیم الی ۲ لیوان شیر   ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون   روغن به مقدار لازم   نمک و فلفل به مقدار لازم ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه چیز کیک نسکافه، خوشمزه و دلپذیر (فیلم) طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)
  • طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم)
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم)