Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: اگر قرار باشد آمار بستری‌ها در اهواز افزایش یابد، نیاز است زیرساخت‌های پذیرش این بیماران فراهم شود و قرار است بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز را با کمک سایر ارگان‌های استان خوزستان، تجهیز کنیم و اداره این بیمارستان را به عهده بگیریم.

سردار محمد پاکپور در حاشیه نشست هماهنگی توسعه و ساماندهی امکانات بهداشتی و درمانی کرونا در خوزستان که شامگاه چهارشنبه (۳ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مدیریت استان خوزستان و بخش درمان این استان که برای مهار کرونا تلاش شبانه‌روزی دارند، نهایت تشکر را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشکلات کرونا در خوزستان به وضعیت خاصی رسیده است و از این رو در استان خوزستان حضور یافته‌ایم تا هر کمکی که امکان داشته باشد، توسط نیروی زمینی سپاه انجام دهیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نیازهای استان خوزستان عنوان و بررسی شده است و قرار است در چند بخش به درمان کرونا در خوزستان کمک کنیم.

وی افزود: قرار است در بخش نیروی انسانی، کمک‌هایی به استان خوزستان داشته باشیم. این کمک‌ها از چند روز گذشته آغاز شده و امروز نیز گروهی دیگر به شهر آبادان اعزام شدند.

پاکپور بیان کرد: اگر قرار باشد آمار بستری‌ها در اهواز افزایش یابد، نیاز است زیرساخت‌های پذیرش این بیماران فراهم شود و قرار است بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز را با کمک سایر ارگان‌های استان خوزستان، تجهیز کنیم و اداره این بیمارستان را به عهده بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس کرونا در ایران خیز پنجم کرونا نيروي زميني سپاه استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال اعلام چند فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهر سمنان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 13 گلستان قرار گرفت و آنها با توجه به اظهارات شکات و مستندات موجود تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی و استفاده از شیوه های هوشمند و نوین کشف جرم توانستند هویت سارق را شناسایی کنند، افزود: سارق که یکی از کارکنان خدماتی بیمارستان بود که با هماهنگی لازم با مرجع قضایی و حراست بیمارستان هنگام حضور در شیفت کاری دستگیر شد .

سرهنگ عرب با بیان اینکه سارق با سرقت کارت های بانکی بیماران و کادر درمان بیمارستان مقادیری پول را از حساب آنها به حساب چند خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر انتقال داده بود ، تصریح کرد : در بازرسی پلیس از منزل متهم تعداد زیادی کارت بانکی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای وقوع سرقت های احتمالی دیگر توسط این متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: دستگیری این متهم رضایت و خرسندی رئیس و کادر درمانی آن بیمارستان از عملکرد پلیس را بدنبال داشت.

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان