Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر پیشین اطلاعات در پیامی خود را خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و از همه تشکر و خداحافظی کرد.

در متن پیام خداحافظی حجت الاسلام والمسلمین علوی آمده است: اینک که آخرین روز خدمتم در وزارت اطلاعات، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را سپری می‌کنم، لازم می‌دانم از محبت‌های آحاد ملّت شریف ایران اسلامی و هم دلی‌ها و همراهی‌های همکاران عزیزم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نیز همکاری‌های صمیمانه مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نظامی کشور و به ویژه اعتماد رئیس جمهوری محترم وقت و عنایت‌های مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی) به این سرباز کوچک خود تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی افزود: هشت سال پیش، پس از معرفی رئیس جمهوری محترم وقت و اخذ رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با توکل به حضرت احدیت و توسل به حضرت زهرای بتول اطهر (س) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و راهبرد شرع، قانون و اخلاق، خدمت خود را در وزارت اطلاعات آغاز کردم و مدیریت این نهاد مقدس را در راستای اجرایی کردن مأموریت‌های ذاتی تعیین شده، به دوش گرفتم.  

علوی ادامه داد: در پیمودن این راه، از توان، تجربه، پیشنهادها و انتقادهای مدیران و کارکنان پرتلاش، انقلابی، ولایی، متعهد و متدیّن وزارت اطلاعات بهره‌ها بردم و با استفاده از عقل جمعی و کارشناسی عزیزان، بسیاری از برنامه‌های مربوطه اجرایی شد همچنین، همراهی اصحاب رسانه، آحاد ملّت شریف ایران اسلامی و به ویژه مسئولان محترم دستگاه‌های مرتبط اینجانب را در پیش برد رویکرد اصولی، «اطلاعات مردمی و مردم محور» کمک شایان کرد که جا دارد از همه عزیزان تشکر کنم.

وزیر پیشین اطلاعات در پایان نوشت: خود را همواره و در هر موقعیت و تحت هر عنوان خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نخواهم کرد. 

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز با رای قاطع خود حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب را به عنوان وزیر اطلاعات دولت سیزدهم انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۲۲۲ رای موافق، ۴۸ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع به حجت الاسلام والمسلمین خطیب رای اعتماد دادند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 وزارت اطلاعات سید محمود علوی محمود علوی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی

وزیر دفاع بلاروس در دیدار امیر آشتیانی گفت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع کشورمان با همتای بلاروسی خود در حاشیه اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با  اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده 51 منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

آشتیانی با اشاره به ظرفیتهای متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیتهای موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقتنامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد