Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@20:11:32 GMT

پایان شـوم دعوا به هواخـواهی رفیق

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۹۱۰۷

پایان شـوم دعوا به هواخـواهی رفیق

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از خرداد سال 98 به‌دنبال وقوع درگیری مسلحانه در شرق تهران آغاز شد. پس‌ از آن مأموران به محل اعزام شدند و با جسد خونین مرد جوانی به‌نام سیروس مواجه شدند که شواهد نشان می‌داد وی با شلیک گلوله از پا در آمده است. با بررسی بیشتر مشخص شد که پدر و پسرعموی مقتول نیز در این درگیری زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات بعدی عامل این جنایت شناسایی و مشخص شد پس از شلیک مرگبار به محل نامعلومی گریخته است. بعد از آن مأموران موفق شدند وی را که قصد فرار از مرز داشت، دستگیر کنند.

متهم که چندین سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد و مربی بدنسازی است در بازجویی‌ها گفت: من متأهلم و دو فرزند هم دارم. سال‌هاست در رشته بدنسازی فعالیت می‌کنم و 5 مدال طلای کشوری هم دارم. دو هفته قبل از این ماجرا یکی از دوستانم به‌نام سهراب در تماس با من عنوان کرد که 6 میلیون تومان قرض می‌خواهد. سپس همراه یکی از دوستانش مقابل خانه‌مان آمد و من پول را به او دادم. سهراب آن روز یک اسلحه به همراه داشت که آن را به من امانت داد.

وی افزود: سهراب از قبل با مرد قصابی به‌نام سیروس بر سر یک دختر اختلاف داشتند. روز حادثه دوستم با من تماس گرفت و گفت با سیروس درگیر شده ام. من هم اسلحه‌ای را که خود سهراب به من داده بود برداشتم و به همراه یکی از دوستانم با موتور به محل درگیری رفتم. وقتی به محل درگیری رسیدم ناگهان سیروس با  پدر و پسرعمویش با شمشیر به من حمله و مرا مجروح کردند. در همین حالت و برای دفاع از خودم با اسلحه به‌صورت سیروس شلیک کردم و بعد هم با دوستانم از آنجا گریختیم.

متهم ادامه داد: وقتی شنیدم سیروس فوت شده قصد داشتم از کشور فرار کنم که دستگیر شدم.

سهراب 37 ساله نیز به اتهام مباشرت در قتل عمد، ایراد صدمات منتهی به غیر فوت، ایراد صدمات عمدی نسبت به پدر مقتول و مشارکت در نزاع دسته جمعی و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. در این جلسه پدر و پسرعموی مقتول نیز که به اتهام مشارکت در نزاع با وثیقه آزاد بودند از خود دفاع کردند.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: من قصد درگیری نداشتم.

متهم در پاسخ به سؤال قاضی مبنی براینکه اسلحه را چطور مسلح و سپس شلیک کردی؟ گفت: من بلد نبودم اسلحه را مسلح کنم. دوستم اسلحه را مسلح به من تحویل داده بود.

وقتی پدر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد قاضی گفت: به‌نظر می‌رسد شما از قبل انگیزه درگیری داشتید چون در صندوق عقب ماشین شمشیر پنهان کرده بودید که متهم پاسخ داد: فقط برای حمایت از پسرم وارد درگیری شدم و قصد قبلی نداشتم. یک ماه قبل از این ماجرا پسرم و سهراب را آشتی دادم اما سهراب دست بردار نبود و پسرم را بارها تهدید به قتل کرده بود. آن روز وقتی آنها با هم درگیر شدند برای کمک و حمایت پسرم وارد درگیری شدم. من قبول دارم اشتباه کردم و باید هر طور شده بود دست پسرم را می‌گرفتم و او را از درگیری دور می‌کردم. من داغدار پسر جوانم  شدم در حالی که همه تلاش خودم را کردم تا پسرم آسیب نبیند.در پایان، هیأت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

پربیننده ترین کلاهبرداری با فروش مانتو در اینستاگرام سارقی که در دیوار مخفی می شد فرار معجزه‌ آسا و میلیمتری یک زن جوان از مرگ! + فیلم فرجام مرگبار سوءظن به همسر پیام‌هایی که بوی جنایت می‌داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نزاع خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 847303 برچسب‌ها آتش‌ نشانی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند