Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ درستی فرمانده هنگ مرزی پلدشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  گفت: در پی مشاهد ه  حضور صیادان غیر مجاز در منطقه ممنوعه رودخانه ارس، در حین گشت زنی مرزبانان پلدشت و کنترل نوار مرزی با دستگاه‌های الکترونیکی و اپتیکی،  دستگیری این افراد در دستور کارمرزبانان  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: به دنبال توقیف این محموله ماهی و با رصد روی رودخانه سد ارس، ۲ صیاد شناسایی و دستگیر شده و ۹۱ تور ماهیگیری جمع‌آوری و با تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع داده شد.

فرمانده هنگ مرزی پلدشت افزود: مرزبانان تلاشگر هنگ مرزی پلدشت با اقتدار تمام و با حضور مستمر در مرز‌ها و انجام گشت‌های متوالی نسبت به کنترل و انسداد نوار مرزی اقدام کرده و کوچکترین اجازه را به قانون‌شکنان و متجاوزان مرزی به حقوق مردم را نمی‌دهند.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید ماهی صید غیر مجاز صیدماهی پلدشت مرزبانی آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، توقف کامیونهای حامل سوخت در حاشیه خیابانهای پلدشت و آلودگی ناشی از نشت گازوئیل موضوع ارسالی از شهروند خبرنگارماست.

صدای شهروند و پاسخ شهردار پلدشت را در این زمینه بشنوید.

دیگر خبرها

  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک