Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر بیان کرد: ۸۱٫۷ درصد از افراد بالای ۵۰ سال استان زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند.

او افزود: واکسیناسیون با سرعت مطلوبی در استان در حال انجام است و علاوه بر گروه‌های سنی اعلام‌شده، نزدیک به ۲۲ گروه از مشاغل خاص نیز در استان در حال واکسینه شدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون خانواده‌های کارکنان درمان هستیم و ان‌شاءالله در روزهای آینده عملی خواهد شد.

کشمیری همچنین با اشاره به اینکه در موج پنجم کرونا با افزایش دو برابری موارد بستری در بیمارستان‌ها مواجه شدیم، عنوان کرد: سقف آمار موارد بستری در بیمارستان‌های استان حدود ۵۰۰ نفر بود که در موج پنجم به هزار نفر بستری در یک روز رسید و شوک بزرگی به حوزه سلامت استان وارد شد.

او بیان کرد: در این موج در یک روز شاهد بستری شدن ۲۵۰ نفر در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر و ۲۰۰ نفر در بیمارستان شهید گنجی برازجان بودیم که این آمار فقط مربوط به ۲ بیمارستان استان بوشهر بود.

بیشتر بخوانید

۱۰ هفته است در خیز پنجم کرونا هستیم/ توقف موج فزاینده بیماری در بوشهر مرکز واکسیناسیون تجمیعی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی راه‌اندازی شد واکسیناسیون دریانوردان در بندر بوشهر آغاز شد

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ویروس واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل

مصطفی زبردست  در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: دهمین مرحله از واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در لرستان به پایان رسید.

وی افزود: باتوجه‌به نقش و جایگاه طیور بومی در اقتصاد خانوار روستایی و عشایری و در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی و همچنین کاهش ویروس وحشی در گردش، دهمین مرحله از واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در استان با واکسیناسیون دو میلیون و ۴۰۱ هزار و ۳۶۸ قطعه طیور به پایان رسید.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، تصریح کرد واکسیناسیون طیور بومی استان علیه بیماری نیوکاسل از ۲۰ بهمن سال گذشته شروع شده بود در انتهای فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید.

زبردست، اضافه کرد در اجرای این عملیات از پتانسیل نیرو‌های بسیج مهندسین جامعه کشاورزی روستاها، دهیاران و همکاران سازمان جهاد کشاورزی جهت ایمن‌سازی طیور بومی استفاده شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل