Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی، تولیدی، خدماتی و رفاهی شهرستان دیلم که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت افزون بر ۱۱۸ میلیارد تومان طرح در شهرستان دیلم در بخش‌های جهاد کشاورزی، برق‌رسانی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن و حوزه سلامت افتتاح و یا اجرای آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر انتقال صحیح پیام‌ها برای افزایش آگاهی جامعه تاکید کرد و با اشاره به توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان افزود: با توسعه زیرساخت‌های درمانی میزان مراجعه مردم برای درمان به دیگر استان‌ها از ۲۸ به ۱۷ درصد کاهش یافته است و با تکمیل طرح‌های در حال اجرا پیش بینی می‌شود در آینده به ۱۴ درصد برسد.

استاندار بوشهر از افتتاح ۷۳ طرح ورزشی در ۴ سال گذشته خبر داد و بیان کرد: افتتاح این تعداد طرح نشان داد که هر ۱۸ روز یک طرح در حوزه ورزش استان به بهره‌برداری رسیده است.

گراوند به توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: در حوزه برق نیز باید عنوان کرد که میزان خاموشی در استان بوشهر از ۹۷۸ دقیقه به ۲۲۶ دقیقه در سال گذشته رسید و این درحالی است که متوسط کشوری برای هر مشترک در سال ۶۰۰ دقیقه است.

او با قدردانی از تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای طرح‌های مختلف در شهر‌ها و روستا‌ها، بیان کرد: این بنیاد در زمینه مقاوم‌سازی ساختمان‌های روستایی فعالیت‌های مهمی انجام داده و به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان، این نهاد در اجرای طرح‌های عمرانی و مقاوم‌سازی بنا‌های روستایی رتبه نخست را در کشور دارد.

استاندار بوشهر به ساخت ۶۰ واحد مسکونی کارگری در دیلم نیز اشاره کرد که با تلاش بنیاد مسکن استان ساخته شده و به مناسبت هفته دولت  در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

بهره‌برداری و اجرای طرح‌های هفته دولت در بوشهر و دیر آغاز شد ۴۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولان بهزیستی افتتاح شد

گراوند همچنین با قدردانی از خیران شهرستان دیلم برای مشارکت در طرح‌های مختلف درمانی به منظور مقابله با کرونا، توسعه زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان رامدیون همکاری خیران دانست.

او به کارهای صورت گرفته در حوزه جهاد کشاورزی و شیلات هم اشاره کرد و یکی از برنامه‌های مهم استان را در عرصه آبزی‌پروری توسعه پرورش میگو برشمرد و گفت: تولید میگو با پیش‌بینی صورت گرفته امسال به ۳۰ هزار تن می‌رسد، البته با تکمیل شهرک شیلاتی رود شور تولید این آبزی در استان به ۵۰ هزار تن افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته دولت استاندار بوشهر توسعه زیرساخت بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد