Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله مسعودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده امسال برای فصل سرما یک میلیون و ۹۷۰ هزار لیتر توزیع نفت سفید در بین خانوارهای روستایی محروم از نعمت گاز طبیعی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: توزیع نفت سفید توسط ۱۶۴ فروشندگی نفت سفید در سطح استان صورت می‌گیرد و بیشتر آمار توزیع این سوخت مربوط به روستاهای بخش رودبار الموت شرقی، غربی و طارم سفلی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، براساس سهمیه‌های در نظر گرفته شده، خانوارهای یک و ۲ نفره ۲۰۰ لیتر، سه و چهار نفره ۴۰۰ لیتر، پنج و ۶ نفره ۶۰۰ لیتر و هفت نفر به بالا نیز ۸۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است.

مسعودی یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاران، سهمیه هایی خاص نیز برای مواقع بحرانی و سرمای سخت در نظر گرفته شده که این میزان توسط توزیع کنندگان ذخیره سازی خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین اضافه کرد: هماهنگی های لازم برای نحوه ذخیره سازی و توزیع عادلانه بین خانوارهای روستایی استان در جلسات آینده و با حضور فرمانداران و بخشداران در استانداری قزوین برگزار خواهد شد ضمن آنکه با توجه به برخورداری تمامی شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی، سهمیه توزیع نفت سفید برای این مناطق در نظر گرفته نمی شود.

برچسب‌ها ایرنا استان قزوین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا استان قزوین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایرنا استان قزوین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه درصدد هستیم در سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب در منطقه اردستان بازسازی و نوسازی شود، اظهار داشت: در سال گذشته هدر رفت آب در منطقه اردستان از ۲۷ درصد به ۲۴ درصد کاهش یافت که این روند کاهشی همچنان در دستور کار قرار دارد.

تأمین ۷۵ درصد نیاز آبی اردستان از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ

وی به چگونگی تأمین ۲۰۰ لیتر در ثانیه نیاز آبی منطقه اردستان پرداخت و خاطر نشان کرد: حدود ۷۵ درصد نیاز آبی این منطقه از طریق طرح آبرسانی اصفهان بزرگ و مابقی آن به وسیله ۵۰ حلقه چاه و ۱۵ باب قنات تأمین می‌شود، این در حالی است که نیاز آبی منطقه اردستان در پیک مصرف به ۲۶۷ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تأمین پایدار آب شرب سه شهر و ۱۰۹ روستا در منطقه اردستان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در راستای تأمین پایدار آب شرب این منطقه اجرایی شده، اصلاح و بازسازی دو باب ایستگاه پمپاژ است چرا که هم اکنون میزان انتقال آب از خط آبرسانی اصفهان بزرگ به اردستان حدود ۷۵ لیتر درثانیه است که پیش بینی می‌شود با اصلاح پمپ‌های شناور این ایستگاه‌های پمپاژ، دبی انتقال آب به ۹۰ لیتر درثانیه افزایش یابد.

اکبریان افزود: این در حالی است که عملیات اجرایی این پروژه تا پایان خرداد ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

اکبریان خاطرنشان کرد: تکمیل خط آبرسانی به مجتمع روستایی همبرات و برزاوند، حفر چاه در منطقه زواره و تکمیل سیستم تله متری تأسیسات آبرسانی، دیگر اقداماتی است که در راستای تأمین پایدار آب شرب منطقه اردستان عملیاتی شده است.

کد خبر 6096829

دیگر خبرها

  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین