Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: این مجموعه مشمول هفت میلیارد تومان بخشودگی تامین اجتماعی شد که باتوجه به شرایط مالی موجود، قابل تقدیر است.

سعید فتوحی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی لرستان افزود: متاسفانه تنگنا‌های شدید مالی در شهرداری، امکان برنامه ریزی بلند مدت را بسیار سخت کرده و تعامل و همکاری اداره کل تامین اجتماعی استان در راستای بخشودگی مبلغ هفت میلیارد تومان از جرائم شهرداری، یک اقدام ارزشمند و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: میزان دریافتی اندک شهرداری خرم آباد بابت مالیات بر ارزش افزوده که یکی از درآمد‌های قابل اتکای شهرداری‌ها است، با دیگر مراکز استان‌ها قابل مقایسه نیست.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: طرح‌های خوبی در بخش‌های عمرانی و ورزش همگانی برای سطح محلات شهر خرم آباد در نظر گرفته شده است که در آینده‌ای نزدیک تشریح و شهروندان از آن‌ها مطلع می‌شوند.

فتوحی اظهار داشت: تعامل دو جانبه بین شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی خدماتی، بی تردید نقش موثری در پیشبرد امور خواهد داشت بنابراین شهرداری برای این مهم آمادگی مذاکره و انعقاد تفاهم نامه با ادارات خدمت رسان را دارد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اعتبارات شهرداری خرم آباد تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند