Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:57:30 GMT

امکان واکسیناسیون دُز دوم برای همه متقاضیان را نداریم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۹۴۳۶

امکان واکسیناسیون دُز دوم برای همه متقاضیان را نداریم

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌های استان اصفهان در زمینه بستری بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: بیمارستان‌های استان اشباع شده و استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های صحرایی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه پیش بینی ما افزایش بستری‌های مبتلا به کرونا تا چهار هزار نفر در مراکز درمانی اصفهان است، ابراز داشت: همچنین برآوردها بیانگر کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان در دو هفته آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش میزان واکسیناسیون روزانه تا ۲۰ هزار نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان نیز ادامه داد: در این راستا باید توجه داشت که تا چند روز اخیر ۲۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان اصفهان فعالیت داشت و روزانه تا حدود ۵۰ هزار نفر نیز واکسینه می‌شدند.

وی افزود: طی دو روز گذشته به دلیل کاهش تزریق واکسن به استان‌های کشور به تبع آن در استان اصفهان نیز با کمبود واکسن رو به رو شده‌ایم، ادامه داد: در حال حاضر تعداد واکسیناسیون روزانه در استان اصفهان به ۲۰ هزار نفر کاهش یافته است.

نجیمی با بیان اینکه در حال حاضر تزریق دُز دوم واکسن در دستور کار است، تصریح کرد: البته باید توجه داشت که برای همه کسانی که باید در مرحله دوم واکسینه شوند، واکسن نداریم و تنها به کسانی که برای آنها پیامک ارسال می‌شود واکسن تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز برای برطرف کردن این مشکل راهکار قطعی نداریم، ادامه داد: حل این مشکل به روند تأمین واکسن در کشور و توزیع آن در استان‌ها بستگی دارد.

کد خبر 5289568

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش نجیمی آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا استان اصفهان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره

ایسنا/ایلام رئیس دامپزشکی شهرستان بدره از انجام واکسیناسیون ۴ هزار و ۶۲۵ راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره طی اردوی جهادی خبر داد.

آبله گوسفند و بز یک بیماری ویروسی عفونی نشخوارکننده کوچک است. این بیماری با شدت متوسط در گله‌های داشتی در مناطق اندمیک دیده شده اما عموما در بره و بزغاله که به تازگی به دنیا آمده‌اند کشنده است. ضرر اقتصادی ناشی از کاهش تولید شیر، آسیب به تولید چرم و چشم و دیگر ضررهای تولیدی از جمله‌ی آن است. همچنین این بیماری خرید و فروش دام سبک را کاهش داده و باعث کاهش زاد و ولد و جمعیت در آن مناطق می‌شوند.

«بهمن محمدی» به ایسنا اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی طی فروردین ماه در منطقه زرانگوش بدره برگزار شده است.

وی گفت: در این طرح چهار هزار و ۶۲۵  راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی، ۴۰۰ راس علیه بیماری آبله بزی، ۷۴۳ رأس علیه بیماری بروسلوز بز و بزغاله واکسینه شده‌اند.

رئیس دامپزشکی بدره تصریح کرد: مشاوره‌های بهداشتی و معاینه رایگان در دام‌های بازدید شده انجام  گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است