Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گنجک شهرستان زرآباد در دومین روزهفته دولت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان‌ سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در  دومین روزهفته دولت، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان زرآباد در روستای گنجک این شهرستان با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، نجاری فرماندار، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های چابهار و کنارک، اعضای شورای اداری، بخشدار، دهیاران، جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گنجک شهرستان زرآباد که در همسایگی مرز استان هرمزگان قرار داد، بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری و همچنین دهیاری در فضای با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در سال 99 شروع شده است که در دومین روزهفته دولت افتتاح و به مورد بهره برداری رسید.

 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 1500 نفر در قالب 3000 خانوار و حدود 6 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 از نکات قابل توجه دیگر در خصوص این پروژه، فاصله مسافتی 200 کیلومتری این چمن افتتاح شده با شهرستان کنارک می باشد که به تازگی شهرستان زرآباد از این شهرستان جدا و بصورت واحد اداره می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان زرآباد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر استاندار به بخش ناغان شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمل و بارگیری دو دستگاه پست برق طرح انتقال آب اراضی دهکهنه

برزگر ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان چهار هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی