Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شباب الاهلی از دومین پیروزی تیمش در لیگ امارات با حضور بازیکنان ایرانی ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الخلیج امارات؛ مهدی علی به دنبال پیروزی یک بر صفر شباب الاهلی برابر عجمان و صعود به صدر جدول رده‌بندی لیگ امارات با 6 امتیاز گفت: ما سه امتیاز مهم را به دست آوردیم و فرصت‌هایی هم در هر دو نیمه از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم چگونه باید در این بازی ظاهر شویم. پیروز شدیم و سه امتیاز به دست آمد اما همچنان نیاز به کار زیادی داریم.

سرمربی شباب الاهلی درباره عملکرد بازیکنان جدید تیمش از جمله احمد نوراللهی و مهدی قایدی اظهار داشت: به طور کلی سطح فنی تیم با گذشت زمان بهتر می‌شود.خوشحالم که ایگور بازگشت و گل  هم زد. بازیکنان جدید شباب الاهلی هم با گذشت زمان هماهنگ می‌شوند و این میزان افزایش خواهد یافت. من از بازیکنان تیمم به خاطر این بازی در شرایط سخت آب و هوایی قدردانی می‌کنم.

لیگ امارات| صدرنشینی شباب الاهلی با حضور نوراللهی و قایدی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی قایدی مهدی قایدی شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه فینال جام بانک اسلامی ابوظبی (لیگ کاپ) فوتبال امارات، تیم الوحده که احمد نوراللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20:15 امشب در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف العین رفته است.

احمد نوراللهی که در پنج مسابقه این فصل جام بانک اسلامی ابوظبی به میدان رفته و موفق شده چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی الوحده برای دیدار با العین دیده می‌شود.

هافبک ایرانی الوحده که در تمام 21 بازی این فصل لیگ برتر امارات هم به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده، امیدوار است به درخشش خود در این تیم ادامه بدهد و امشب به قهرمانی در جام بانک اسلامی برسند.

العین اخیرا با شگفتی سازی در لیگ قهرمانان آسیا و کسب پیروزی مقابل الهلال عربستان به فینال رسید، اما شانسی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر امارات ندارد و در جام بانک اسلامی نیز به مصاف یاران نوراللهی رفته است.

دیگر خبرها

  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد