Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@14:43:09 GMT

نیما میرزازاد: آماده رقابت با نویر هم هستم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۹۹۱۲

دروازه‌بان سپاهان اصفهان گفت امسال تیم خوبی بسته شده و مجموعه فقط و فقط به جام گرفتن فکر می‌کند

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، نیما میرزازاد در خصوص عقد قرارداد با باشگاه سپاهان گفت:

خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و مردمی سپاهان پیوستم. هر بازیکنی آرزو دارد روزی به یکی از تیم‌های بزرگ کشور برود. خداراشکر من هم توانستم به تیم خوب سپاهان که قدمت، افتخار و هواداران زیادی دارد بپیوندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاالله بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم.

دروازه‌بان جدید سپاهان در مورد کار با محرم نویدکیا عنوان کرد:

بازی‌های سپاهان را دنبال می‌کردم. تیم یکدستی بود و همه چیز برای قهرمانی داشت اما متاسفانه با بدشانسی به قهرمانی نرسید. ساختار سپاهان برای همه اهالی فوتبال مشخص است. صحبتی با نویدکیا داشتم و بعد از آن خیلی امیدوار و راغب شدم که به سپاهان بروم. نویدکیا یک مربی متشخص و جنتلمن است که فن فوتبالی او را با نتایج خوبی که گرفت همه دیدیم. خیلی خوشحالم شاگرد یک مربی خوب و بااخلافق شدم. امیدوارم از او درس یاد بگیرم تا بتوانم هم به خودم و هم به سپاهان کمک کنم.

میرزازاد در مورد اینکه به تیمی آمده که بیشتر دیده می‌شود و فشارهای بیشتری هم نسبت تیم قبلی‌اش در آن وجود دارد، گفت:

من از 17 سالگی در ملوان بودم. این تیم با طرفدارانی که دارد برای فوتبال ایران شناخته شده است. بعد از آن هم به نساجی رفتم و در واقع کل دوران فوتبالی‌ام را در تیم‌هایی بودم که تماشاگران زیادی داشتند. الان می‌دانم به چه تیمی و به چه شهری آمده‌ام و در چه جایگاهی هستم. کاملا هوشیارم. امیدوارم به دور از حاشیه تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم و بتوانم با نظر کادرفنی و عملکردی که دارم به سپاهان کمک کنم.

او در خصوص اینکه آیا قرار است دروازه‌بان دیگری به سپاهان اضافه شود، گفت:

من کاملا آماده‌ام با هر دروازه‌بانی که قرار است به سپاهان بیاید رقابت کنم. با نظر موافق نویدکیا به سپاهان آمدم و این آمادگی را دارم که اگر حتی نویر هم بیاید با او رقابت کنم! با رحمان احمدی هم صحبت کردم و نکات لازم برای شروع را با هم مرور کردیم. ان‌شاالله پس از شروع تمرینات می‌توانم شرایط را بهتر درک کنم.

دروازه‌بان سپاهان در مورد اینکه جایگزین پیام نیازمند که رکورددار کلین شیت در فوتبال ایران است شده و به همین خاطر انتظارات از او بالاتر خواهد بود، گفت:

پیام یکی از دوستان صمیمی و خوب من است. عملکرد او در سپاهان خیلی عالی و استثنایی بود. امیدوارم با عملکردم و شرایطی که دارم بتوانم خیلی خوب کار کنم تا مسیری که پیام رفت را ادامه بدهم. سپاهان در ادوار گذشته دروازه‌بان‌های خیلی خوبی داشته و امیدوارم من هم بتوانم یکی از آن‌ها باشم.

میرزازاد در مورد اینکه آیا اکنون دروازه‌های تیم ملی را باز شده می‌بیند، گفت:

قطعا هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی کشورش دعوت شود. در تمام رده‌های سنی در تیم ملی بودم. در جام جهانی جوانان حضور داشتم. دو بار هم توسط کی‌روش دعوت شدم. امسال خیلی امیدوارم با کمک کادرفنی و تلاش خودم به تیم ملی بزرگسالان هم برسم.

او در مورد اینکه سپاهان سال گذشته علیرغم پتانسیلی که داشت نتوانست جام بگیرد و آیا امسال با این روند یارگیری می‌تواند به جام برسد، گفت:

سپاهان بیشتر مهره‌های خودش را حفظ کرد و بازیکنان خوبی هم جذب شدند. تیم خیلی خوبی بسته شده است. روزی که با محمدرضا ساکت در جلسه بودم متوجه شدم تمام برنامه باشگاه این است که امسال تیم قهرمان شود. یعنی باشگاه و مجموعه سپاهان فقط و فقط به جام گرفتن فکر می‌کند. امیدوارم خدا هم کمک کند تا در این راه موفق باشیم.

دروازه‌بان سپاهان تصریح کرد:

از باشگاه نساجی، مالک باشگاه و ساکت الهامی که خیلی برای من زحمت کشیدند و کمک کردند تا دوران خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم و به اتفاقات خوب در آینده امیدوار باشم، تشکر می‌کنم.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو امید روانخواه در طرفداری: سبک محمود فکری برای جام حذفی بهتر بود اما خوشایند هواداران نبود حمله سپهر حیدری به شهریار مغانلو: حرمت میلیون ها هوادار را شکستی استقلال در موضوع رشید مظاهری حرفش را به کرسی نشاند دومین پیروزی پرگل تاریخ بایرن مونیخ، مقابل برمر رقم خورد آمادگی منچسترسیتی برای پرداخت دستمزد 15 میلیون یورویی به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!