Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@18:01:55 GMT

فرصت مجدد برای ثبت‌نام آزمون وکالت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۰۰۲۹

فرصت مجدد برای ثبت‌نام آزمون وکالت

جاماندگان ثبت‌نام در آزمون وکالت و کارشناسی سال ۱۴۰۰ می‌توانند چهارشنبه هفته آینده در این دو آزمون ثبت‌نام کنند. ناطقان:  جاماندگان از ثبت‌نام در آزمون وکالت و کارشناسی سال ۱۴۰۰ می‌توانند چهارشنبه هفته آینده در این دو آزمون ثبت‌نام کنند.



پیرو درخواست‌های مکرر داوطلبان آزمون وکالت و کارشناسی رسمی ۱۴۰۰ مبنی بر بازگشایی مجدد سایت ثبت‌نام در آزمون، با پیگیری‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، فرصت ثبت‌نام مجدد به داوطلبان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با هماهنگی صورت‌گرفته با سازمان سنجش، این دسته از داوطلبان خواهند توانست از دهم تا سیزدهم شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در آزمون‌های وکالت و کارشناسی رسمی ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند.

فرصت اعطایی آخرین مهلت ثبت نام بوده و قابل تمدید نمی‌باشد.

جزئیات این خبر در تارنمای مرکز به نشانی www.23055.ir قابل دسترسی است.
منبع: مهر برچسب ها: ثبت نام ، ناطقان ، وکالت ، کارشناسی ، آزمون ، کارشناسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام ناطقان وکالت کارشناسی آزمون کارشناسی وکالت و کارشناسی آزمون وکالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک

خبر عجیب رییس سازمان سنجش:برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075610 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر