Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گمرک، پیرو ارجاع نامه شماره ۶۰/۴۸۳۵۳ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ شناسه (۹۳۳۹۳۴۹) دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت مبنی بر ابقا اقلام کالای همراه مسافر سال ۱۳۹۹ مناطق آزاد برای سال ۱۴۰۰، به پیوست تصویر نامه شماره ۶۰/۱۲۴۵۳۱ مورخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ دفتر یاد شده با ضمائم همراه در خصوص ۱۵۰ قلم کالای مسافری متمم ارسال و اعلام می شود، جلسه کارگروه تعیین سهمیه و فهرست کالای همراه مسافر مناطق آزاد در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار و ضمن ویرایش فهرست کالای مجاز تحت این عنوان، سقف واردات کالای همراه مسافر به مناطق آزاد در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۰ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 ۶ سکاندار اقتصاد چه خواهند کرد؟/ یک قدم تا تکمیل تیم اقتصادی دولت سیزدهم

شایان ذکر است طی دو فقره نامه ابلاغی فوق‌الذکر، مجموعاً تعداد ۹۵۰ قلم کالا تحت رویه کالای همراه مسافر مناطق آزاد قابل ورود خواهد بود.

پیوست ابلاغ فهرست ۹۵۰ قلم کالاهای قابل ورود همراه مسافر مناطق آزاد در سال ۱۴۰۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرکات استان گمرک ایران کالای همراه مسافر مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی

تعداد تماس‌های روزانه در زمان حج ۱۴۰۲ به بیش از ۱ میلیون تماس رسید. علاوه‌بر این، بسیاری از حجاج ارز مسافرتی خود را سال گذشته از طریق اپلیکیشن بله خریداری کردند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی اپلیکیشن بله، حجاج امسال می‌توانند به راحتی ارز مسافرتی خود را همانند ادوار گذشته از اپلیکیشن بله تهیه کنند. تماس صوتی و تصویری به صورت فردی و گروهی از دیگر قابلیت‌‌های بله برای حجاج است تا تجربهٔ این سفر معنوی را با اعضای خانواده‌ و دوستان‌ خود به اشتراک بگذارند.


امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ حضور اپلیکیشن بله در عربستان، اضافه کرد: «با توجه به محدودیت‌هایی که کشور عربستان برای برقراری تماس اینترنتی دارد، حجاج ایرانی بهتر است از پیام‌رسان‌هایی استفاده کنند که قابلیت ارسال و دریافت کد به عربستان را دارد. اپلیکیشن بله این امکان را دارد و حجاج می‌توانند به راحتی با دسترسی به بله، از آن استفاده کنند.»
 

به نقل از روابط‌عمومی این اپلیکیشن، ویژگی‌ مهمی از قبیل تماس گروهی تا 20 نفر وجود دارد که می‌تواند برای هماهنگی بین اعضای کاروان یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد. ارزمسافرتی هم از دیگر ویژگی‌های شناخته شدهٔ بله محسوب می‌شود که افراد قبل از شروع سفر خود می‌توانند از بله دریافت کنند.

برای دریافت ارز مسافرتی ابتدا باید بلیط هواپیمای سفر تهیه شود؛ سپس با مراجعه به اپلیکیشن بله، در زبانهٔ خدمات، بخش خدمات بانکی و انتخاب ارز مسافرتی، مراحل دریافت ارز، آغاز می‌شود.

بعد‌ از انجام مراحل خرید ارز مسافرتی، مسافران با داشتن کد 15 رقمی شناسۀ فروش، می‌توانند ارز خود را در فرودگاه‌های بین‌المللی از دستگاه‌های خودپرداز بانک ملّی ایران دریافت کنند.

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با هدف تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.
 

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی