Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی همچنین سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ امروز پنجشنبه چهار شهریورماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org منتشر شد.

داوطلبانی که تاکنون در این دوره ها ثبت نام نکرده اند تا روز یکشنبه هفت شهریورماه مهلت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده اند تا تاریخ اعلام شده مهلت ویرایش اطلاعات دارند.

نتیجه نهایی پذیرش در دوره های کاردانی فنی و حرفه ای ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی پایان شهریورماه اعلام می شود.

برچسب‌ها پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه علمی کاربردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه علمی کاربردی پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی  از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند. هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.
وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.
نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند. وی اضافه کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد