Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالیکه در تظاهرات عصر چهارشنبه در شرق خانیونس در جنوب غزه نزدیک دیوار مرزی با اراضی اشغالی حدود ۲۰ تظاهرکننده فلسطینی به ضرب گلوله واقعی، گاز اشک‌آور و گلوله مشقی زخمی شدند، وزیر جنگ این رژیم صهیونیستی مصلحت این رژیم را در سازش و بازگرداندن اسرای اسرائیلی دانست.

به نوشته روزنامه رای الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توییتر نوشت: مصلح اسرائیل در غزه تنها صلح و بازگشت فرزندان اسرائیلی در اشاره به چهار اسیر اسرائیلی است که تل‌آویو می‌گوید در نزد حماس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این چهار تن جسد دو سرباز نیز است که در جنگ ۲۰۱۴ کشته شده‌اند.

گانتس ادعا کرد: مانع پیش روی شکوفایی و توسعه غزه حماس است. ما آنها را وادار خواهیم کرد بهای خسارت زدن به شهروندان و سربازان اسرائیلی را بپردازند.

این در حالی است که یک امداد رسان گفت، حدود ۲۰ تن به ضرب گلوله واقعی سربازان اشغالگر زخمی شدند و برای درمان به بیمارستان میدانی شرق خانیونس منتقل شدند.

ده‌ها فلسطینی در چند متری دیوار مرزی به سمت سربازان اسرائیلی که گلوله واقعی و مشقی و گازهای اشک‌آور شلیک می‌کردند، سنگ پرتاب می‌کردند.

تعدادی از تظاهرکنندگان نیز به سمت تانک‌های اسرائیلی که در پشت تپه‌های شنی بودند، بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

گروه‌های ملی و اسلامی در بیانیه‌ای در همایشی در اردوگاه العوده در شرق خانیونس خواستار ادامه فعالیت‌های مردمی در مخالفت با محاصره، تعلل اسرائیل در پرونده بازسازی غزه و مخالفت با باج‌خواهی انسانی شدند.

از طرفی رسانه‌های عبری گزارش دادند، اشغالگران یک جوان فلسطینی را به بهانه تلاش برای عبور از دیوار مرزی بازداشت کردند و برای تحقیقات بردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دیوار مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند

۴۵ هزار فلسطینی امروز در حالی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند که نیروهای رژیم اشغالگر قدس از ورود ده‌ها جوان فلسطینی به مسجد جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای نظامی رژیم اسرائیل موانع آهنی در برابر درهای مسجد الاقصی قرار داده بودند تا مانع ورود ده‌ها جوان به صحن مسجد الاقصی شوند و برخی از آنها را دستگیر کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اضافه کرد: اقدامات سرکوب، ضرب و شتم، و جلوگیری از ورود آزادانه مسلمانان به مسجد الاقصی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که همزمان به هزاران شهرک‌نشین صهیونیست اجازه داده شد برای انجام مراسم تلمودی که همزمان با عید پسح یهودیان است به مسجد الاقصی وارد شوند.

نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل همزمان با آغاز جنگ علیه ساکنان غزه پس از عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر گذشته، تهاجمات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی و فلسطینیان در کرانه باختری را افزایش داده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام