Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@10:46:21 GMT

فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۰۳۴۰

فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، این طرح ایران‌ خودرو از امروز به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود و مشتریان نهایی نیز روز یکشنبه (هفتم شهریورماه) از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران‌خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان می‌توانند از امروز تا پایان روز شنبه (ششم شهریورماه) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، مطابق آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ایران‌ خودرو با تولید ۱۵۷ هزار و ۱۴۳ دستگاه خودرو (افت ۱.۸ درصدی در هم‌سنجی با پارسال) لقب بزرگترین خودروساز کشور را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108347 برچسب‌ها ایران خودرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول