Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین افزود: باید هرچه زودتر SDI تکمیل شده و مورد استفاده دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به دستور کار امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ادامه داد: SDI یا زیرساخت داده های مکانی یک موضوع مهم و کاربردی است که اطلاعات و داده ها را در یک مکان جمع آوری کرده و در دسترس مدیران و برنامه ریزان قرار می دهد که می تواند در حوزه های مختلف از جمره مدیریت شهری و مدیریت بحران مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح به ویژه در حوزه مدیریت شهری استان باید اجرا و مورد استفاده قرار بگیرد.

محمدبیگی با بیان اینکه بلد نیستیم از داده های موجود در زمان لازم به خوبی استفاده کرده و آنها را مبنای تصمیم گیری خود قرار دهیم ، افزود: اگر از این داده ها به خوبی استفاده شده بود شاید میزان مرگ و میر کروناها در کشور و استان به نصف کاهش می یافت.

وی در ادامه با تبریک هفته دولت و روز کارمند ، گفت: با تشکیل کابینه دولت جدید امیدواریم خدمت رسانی به مردم تقویت یابد.

محمدبیگی در بخش دیگری از صحبت های خود همچنین خواستار تسریع در ساماندهی اراضی عظیمیه شد و گفت: تامین زیرساخت های این اراضی که از مطالبات جدی مردم است باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس استان قزوین ویروس کرونا نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس استان قزوین قرار بگیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر حسین نوش آبادی شامگاه دوشنبه در جمع مردم جوادآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حجاب و مسائل فرهنگی اظهار کرد: حتی افرادی که ما گاهی فکر می‌کنیم، در حفظ شعائر دینی کمی ضعیف عمل می‌کنند، یا به تعبیری شل حجاب هستند، یا یک مقداری رعایت برخی شئونات را نمی‌کنند، ته دل خود انقلابی و مؤمن هستند.

وی گفت: این افراد نیز انقلاب و ایران را دوست داشته و مؤمن هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام کار فرهنگی برای مساله حجاب ضروری است، گفت: باید به وضع موجود سامان داد و مظاهر خلاف شرع در کشور را از بین برد، اما اینجور نیست، که بگوییم، هرکس هم حرکتی کرد، که به زعم ما بد جلوه کرد، وی را غیر انقلابی، غیر مؤمن و به دور از ملت بدانیم.

وی گفت: تفکر اسلامی و مکتب حاج قاسم همه را می‌پذیرد، سردار دل‌ها گفت «همان دختر کم حجابف دختر من است.»، نباید اینقدر به همه حمله کرد و آن‌ها را غیر انقلابی و غیرمومن نخوانیم و خود را مؤمن بدانیم.

کد خبر 6098816

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است