Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:03:03 GMT

وضعیت استان اردبیل از لحاظ شیوع کرونا بحرانی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۰۳۸۱

وضعیت استان اردبیل از لحاظ شیوع کرونا بحرانی است

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو  روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا که بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده صحیح از ماسک مهم‌ترین راه پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کروناست.
وی با بیان اینکه عوامل پزشکی و ستاد کرونا باید با برنامه‌ریزی دقیق در اقناع سازی مردم تلاش کنند افزود: همه باید به هر نحو ممکن در ترویج فرهنگ استفاده از ماسک سه لایه و رعایت اصول بهداشتی که جزیی از زندگی روزمره شده  تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل تصریح کرد: موضوع کرونا یک بحث بحرانی و وضعیت استثنایی است و باید تداوم غربال گری، شناسایی بیماران، نظارت و رسیدگی به افراد قرنطینه شده و همچنین محدودیت ورود خودروهای غیربومی به مناطق قرمز در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه عادی انگاری و بی توجهی مردم و بازاریان باعث افزایش مبتلایان می‌شود اظهار کرد: تمهیدات لازم در افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون و نظارت کافی بر عملکرد عوامل آن ضروری است تا خدایی ناکرده مراکز تزریق واکسن به محل انتشار ویروس تبدیل نشود.
بهنامجو افزود: اکیپ‌های نظارتی باید بر اقناع سازی افراد تلاش کنند و کسانی که به هر نحوی قانون را رعایت نمی کنند تذکرات لازم بصورت کتبی و لسانی ارایه دهند و همچنین در رابطه با سالن‌های ورزشی حساس باشند.
او ادامه داد: در جلسات بعدی نمایندگان مجلس نیز دعوت شوند تا از ظرفیت این عزیزان برای اقناع سازی و تامین واکسن بهره‌مند شویم چرا که همه تلاش‌ها بخاطر مردم است اگر مردم رعایت نکنند همه تلاش‌ها ابتر و بی‌نتیجه می‌ماند.
استاندار اردبیل بیان کرد: حضور و دخالت سازمان نظام پزشکی استان می‌تواند در اقناع سازی مردم نقش اساسی داشته باشد و استفاده از پزشکان متخصص با هماهنگی سازمان نظام پزشکی به کادر درمان بیمارستان‌ها کمک بزرگی خواهد کرد.

وضعیت بحرانی و قرمز شیوع موج پنجم بیماری کووید.۱۹ در استان اردبیل همچنان ادامه دارد به طوری که طی شبانه روز گذشته، آمار جان‌باختگان این ویروس مهلک به ۲۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط دبیرخانه ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل، با فوت این ۲۱ فرد مبتلا، مجموع جان باختگان پنج موج شیوع بیماری کووید.۱۹ در این استان به ۲ هزار و ۱۲۹ نفر رسید.

همچنین بر اساس اعلام این مرجع، طی شبانه‌روز گذشته شمار مبتلایان بستری همزمان در مراکز درمانی این استان به ۸۷۷ نفر رسید و ۱۷۷ بیمار جدید نیز در مراکز درمانی این استان بستری شدند.

برچسب‌ها کرونا ماسک استان اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک استان اردبیل کرونا ماسک استان اردبیل اکبر بهنام جو استان اردبیل اقناع سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران از کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل نیکوکار اظهار کرد: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‏گذاری را در بین مردم از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‏‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‏‌ها‬ و تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان شود‬ که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌‏شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‏‌کند.‬

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقای هماهنگی بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات جلساتی برگزار شده که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

منبع: فارس

کد خبر 748380

دیگر خبرها

  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد