Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:10:32 GMT

ناگلزمان: نمی توان همه را راضی نگه داشت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۰۴۶۸

ناگلزمان: نمی توان همه را راضی نگه داشت

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ به دفاع از عملکرد لروی سانه، ستاره جوان این تیم پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه در یک سال اخیر عملکرد خوبی در ترکیب تیم جدیدش بایرن مونیخ نداشته و اخیرا با عکس العمل مستقیم هواداران این تیم مواجه شده است. بایرن مونیخ دیشب در جام حذفی با 12 گل تیم اس وی برمر را مغلوب کرد و یولیان ناگلزمان در پایان این مسابقه مدعی شد امکان ندارد یک بازیکن بتواند همه هواداران را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یولیان ناگلزمان در مورد شرایط لروی سانه گفت: "باید بگویم که لروی سانه در این دیدار با تعهد تمام بازی کرد. سانه هم خواهان شرکت در امور دفاعی بود و هم دنبال حضور در حملات بایرن مونیخ. او اغلب به متهم می شود با تعهد تمام در میدان حاضر نمی شود، اما در دیدار مقابل چنین برمر اینگونه نبود.

 

 

البته چند نفری هستند که علیه این بازیکن سوت زده و به لروی سانه اعتراض می کنند، اما شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید. همچنین باید بگویم تعویض شدن لروی سانه هیچ ربطی به عملکرد او نداشت. ما از این بازیکن در سمت چپ بازی استفاده کردیم و خود سانه نیز آنجا احساس راحت تری داشت.

 

در تیم های من بازیکن جوان به کیفیت جملب موسیالا وجود نداشته است. البته چند بازیکن 18 ساله خوب مانند پدری در دنیای فوتبال دیده می شوند. جمال هنگام پا به توپ بودن فوق العاده خوب بوده و انگار یک آهن ربا روی پاهایش دارد. البته موسیالا هنوز پتانسیل زیادی داشته و تمام توانایی های خود را ارائه نداده است.

 

تبلت جلوی نیمکت بایرن مونیخ؟ طبیعتا ما سریال های نتفلیکس را تماشا نمی کنیم. ما شرایط فردی بازیکنان و اتفاقات مسابقه را از این طریق بررسی کرده و می توانیم اطلاعات بیشتری به دست آوریم. من فکر می کنم که تصاویر با پنج ثانیه تاخیر به دست ما می رسد.

بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد