Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله عبدالملکی - وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی - در نامه‌ای از حسن اعتماد محمدباقر قالیباف - رییس مجلس شورای اسلامی- اعضای هیات رییسه و نمایندگان ملت شریف ایران قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن نامه عبدالملکی آمده است: «در طلیعه مسوولیت خطیری که با عنایت رییس محترم‌ جمهوری  و حسن اعتماد  نمایندگان ارجمند ملت بزرگ ایران به اینجانب محول شد بر خود فرض می دانم از این اعتماد ارزشمند صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در بخش دیگری از این نامه آمده است: «رویکرد کارشناسانه و انقلابی خانه ملت نسبت به منافع عمومی و بررسی دقیق و دلسوزانه برنامه های ارائه شده لزوم تلاش و اهتمام همه جانبه بر تحقق اهداف دولت کریمه حضرت آیت الله دکتر رییسی به ویژه در حوزه گسترده وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و عزم اینجانب برای تحقق برنامه ها را مضاعف می کند.»

عبدالملکی تاکید کرده است: «رجاء واثق دارم که با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری حداکثری از نخبگان ، جوانان و عناصر متعهد و کارآمد با کمک و همراهی و نظارت موثر قوه مقننه،  تجربه ای متعالی از تعامل مطلوب در مسیر تحقق  منویات رهبر عظیم‌الشان انقلاب (مد ظله العالی ) و رفع دغدغه های ملت بزرگ ایران را به منصه ظهور برسانیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حجت الله عبدالملکی وزیر رفاه نمایندگان مجلس محمدباقر قاليباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود