Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان امین اصفهان، گفت: از هفته‌های ‌گذشته برای بیماران کرونایی ‌و غیرکرونایی ‌که نیاز به خدمات اورژانس داشتند هیچ تخت خالی وجود ندارد و بستری کردن بیماران در بیمارستان‌ها بسیار سخت شده است.

حمید مللی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار مبتلایان به کرونا دلتا و نبود تخت خالی در بیمارستان امین اصفهان، اظهار کرد: قریب دو و نیم ماه است که درگیر این پیک از کرونا هستیم و از هفته‌های گذشته تقریباً در استان برای بیماران کرونایی و غیرکرونایی که نیاز به خدمات اورژانس دارند هیچ تخت خالی وجود ندارد و بستری کردن بیماران در بیمارستان بسیار سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران روحی و خستگی کاری کادر درمان

وی اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه حدود ۱۸ ماه است که کادر درمان درگیر ویروس کرونا هستند و از هیچ مرخصی نتوانستند استفاده کنند و شبانه‌روز خود را برای این کار گذاشتند، دچار بحران شدید روحی و خستگی مفرط کاری شدند که این اتفاق ممکن است بر عملکرد آنها تأثیر منفی بگذارد.

رئیس بیمارستان امین اصفهان، تصریح کرد: با توجه به اعلام آمار بالای مبتلایان به کرونا دلتا در بیمارستان‌ها، متأسفانه موردی که در این روزهای سخت کرونایی در بین شهروندان و در سطح استان اصفهان شاهد هستیم عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همشهریان است.

مللی، خاطرنشان کرد: اگر شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیرند، همین عدم رعایت‌ها و مشارکت‌های آنها باعث می‌شود که دچار پیک بحران و شرایط ناگوارتری شویم که آمار مرگ و میرها هم افزایش پیدا کند.

وی در خصوص وضعیت بحرانی در استان اصفهان، مبتلایان کرونا دلتا اظهار کرد: در حال حاضر شرایط بسیار خطرناک را سپری می‌کنیم، ضروری است شهروندان نسبت به این مسئله توجه زیادی داشته باشند.

لزوم توجه زیاد مادران باردار به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس بیمارستان امین اصفهان، گفت: اصلی‌ترین مشکل در بیمارستان امین این است که با وجود اضافه کردن تخت‌های بیمارستانی و استفاده از حداکثر ظرفیت بیمارستان، باز هم مراجعه کنندگان بسیاری در انتظار تخت بستری قرار دارند.

مللی، افزود: از سوی دیگر کادر درمانی هم با وجود تلاش‌هایی که برای آسایش آنها انجام شده و با توجه به شرایط بسیار سخت روزهای کرونایی کاملاً مستهلک شدند و آسیب‌های جدی روحی و روانی آنها را تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه مادران بارداری داریم که به شدت درگیر این ویروس شدند و مادران باردار دیگری که در معرض خطر ابتلاء به این ویروس قرار دارند، توجه به پروتکل‌ها برای آنها بسیار حساس و ضروری به نظر می‌رسد.

کد خبر 517197

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیمارستان کرونا دلتا بستری شدگان کرونا ابتلا به کرونا دلتا آمار مبتلایان به بیماری کرونا انتقال کرونا دلتا علائم کرونا دلتا نقاهتگاه بیماران کرونایی انتقال بيماري کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی بیمارستان امین کرونا در ایران وضعیت کرونا در اصفهان افزایش کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان امین اصفهان پروتکل ها تخت خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم