Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد صادق اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پشت پرده ساختمان مجلل در دل باغات شهرستان سیمرغ واکنش نشان داد وگفت: پس از رسانه‌ای شدن ساختمان عمارت معروف در شهرستان سیمرغ، بلافاصله به حوزه قضائی شهرستان سیمرغ دستور داده شده که این موضوع را به طور جدی پیگیری کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه هم پس ازاطلاع از این موضوع، دستور پیگیری بدون فوت وقت و کامل آن را صادر کرده که اکنون ابعاد مختلف آن در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات توسط مجموعه قضائی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوزهای ساخت بنا قبل ازسال ۹۰ بود

رئیس کل دادگستری مازندران در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر مبنی براینکه تاکنون چند نفر درارتباط به پرونده ساخت عمارت معروف در شهرستان سیمرغ شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد، هنوز تعداد افرادی که دستگیر شدند به طورکامل مشخص نیست، اما بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد، البته در بررسی‌های اولیه این پرونده، مشخص شد، که این مجموعه از سال ۹۰ و قبل از آن دارای مجوز بوده و اینکه آیا این مجوزها قانونی صادرشده یا به صورت غیرقانونی ویا با رابطه‌های خلاف قانون و یا سو جریان‌ها و زد وبندهای اداری ومالی انجام شده، بررسی‌ها درجریان است.

وی به شهروندان استان اطمینان خاطر داد، دستگاه قضا در برخورد با هنجارشکنان و افرادی که با استفاده از موقعیت‌های اداری سو استفاده کنند، قاطعانه ایستادگی و برخورد قضائی خواهد کرد و در موضوع مهم ساخت بنای عمارت معروف در شهرستان سیمرغ نیز پس از تکمیل بررسی‌ها، به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشار تصاویری از یک عمارت بزرگ در حال ساخت در دل باغات و مزارع روستای سالدوزکلا در ورودی ملاکلا، بخش تالارپی شهرستان سیمرغ در استان مازندران درهفته گذشته به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی ورسانه ای کشور بازتاب پیدا کرده بود.

کد خبر 5289725

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صادق اکبری دادگستری مازندران ساخت و ساز ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا شهرستان سیمرغ بررسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد

احمدرضا جعفری با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد گفت: گیلاس، آلو قطره طلایی، زردآلو ، گوجه سبز و آلو سیاه را محصولات باغی سردرختی خمین عنوان کرد و افزود: بیشترین باغات این شهرستان به گیلاس و آلبالو اختصاص دارد.

وی توضیح داد: به دلیل بافت خاک منطقه، قدمت باغداری، تجربه باغداران و بکارگیری توصیه‌های ترویجی محصول باغات شهرستان خمین از کیفیت مطلوب با درجه ممتاز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

تولید محصولات سردرختی در خمین ۳۸ درصد افزایش یافت

رییس جهاد کشاورزی خمین با اشاره به تولید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن سبزی و صیفی جات شامل پیاز، هندوانه و سیب زمینی در سال گذشته گفت: ۹۰۰ تن سبزی و صیفی جات گلخانه ای شامل خیار، گوجه و فلفل نیز پارسال در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

جعفری با بیان اینکه هشت هزار و ۲۰۰ تن حبوبات نیز پارسال در خمین تولید شد، بیان کرد: کشت لوبیا به‌ عنوان یکی از مهمترین محصولات خمین محسوب می‌شود و این شهرستان قطب تولید لوبیای کشور است.

وی فزود: با توجه به کاهش دبی منابع آبی در سطح شهرستان، تغییرات سطوح زیرکشت طی سه سال اخیر روند کاهشی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد