Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هدایت اله رحیمی مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس با اشاره به اینکه امسال روند عملیاتی خرید گندم مازاد کشاورزان استان فارس از ۱۰ فروردین آغاز و تا سوم شهریور ادامه داشت، افزود: بیش‌از ۵۰ درصد گندم مازاد کشاورزان توسط شبکه بزرگ تعاون روستایی استان فارس به صورت تضمینی و توافقی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود: از ۵۰۴ هزار تن میزان کل خرید گندم استان فارس در سال ۱۴۰۰، ۲۶۵هزار تن توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان ۲۷ هزار تن توافقی و ۲۳۸ هزار تن خرید تضمینی انجام شده است.

او اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی با دارا بودن ۸۸ مرکز خرید فعال در ۲۹ شهرستان به صورت شبانه‌روزی در فصل برداشت گندم فعالیت داشته و با توجه به گستردگی استان فارس و تنوع آب‌و هوایی این روند ۵ ماه به طول انجامید.

این مقام مسئول با اشاره به مشکلات و چالش‌های خرید گندم، اضافه کرد: بارندگی تابستانه چالش مهم شبکه تعاون روستایی استان فارس بود که بیش از ۲۰ هزار تن گندم در مراکز استان در خطر آسیب قرار گرفت که با تلاش و همکاری خوب مجموعه توانستیم با حمل و بارگیری به موقع ۲۰ هزار تن گندم را از خطر آسیب محافظت کنیم.

رحیمی تصریح کرد: فعالیت میدانی اعم از خرید، حمل و بارگیری گندم از تاریخ ۱۰ فروردین ماه در مرکز خرید اشکنان شهرستان لامرد آغاز و در سوم شهریور در مرکز خرید شهرمیان شهرستان اقلید، پایان یافت، اما فعالیت اجرایی جهت تسویه حساب گندم تا پایان شهریور ادامه دارد و عملا ۶ ماه از سال شبکه تعاون روستایی در امر خرید گندم مشارکت داشته است که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید گندم فارس شبکه تعاون روستایی شبکه تعاون روستایی استان فارس خرید گندم هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد

سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی  ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان و بلوچستان به زیر کشت گندم رفته است گفت: کار برداشت حدود ۳۰ درصد از گندمزارهای این استان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک می کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم