Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از اعلام آمادگی دستگاه قضا برای کمک به دولت مردان جدید خبر داد و گفت: کارکنان دولت در همه‌ دستگاه‌ها و ادارات موظف هستند واکسن دریافت کنند، اما اگر به هردلیلی این واکسن را دریافت نکنند و به کرونا مبتلا شوند از خدمات مرخصی استعلاجی بی بهره خواهند ماند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، روز گذشته 3 شهریور در شورای قضایی استان با اشاره به واکسیناسیون کارمندان دولت که مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کروناست، گفت: لازم است واکسیناسیون انجام شود و هیچ فردی آن را به تعویق نیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی به تغییر و تحول قوه قضائیه و مستقر شدن کابینه‌ جدید دولت اشاره کرد و افزود: دولت جدید آماده است تا برای کمک به مردم تمام توان خود را بکار گیرد که در این راستا دولت مردانی که در استان مستقر خواهند شد در بحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر می‌توانند بر کمک‌های مجموعه قضایی استان حساب کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به تحقق شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: در حمایت از تولید سال گذشته دستگاه قضا ورود جدی داشته است و امسال هم بیش از سال گذشته برای رفع مانع زدایی‌ها و کمک به افزایش راندمان تولید حمایت انجام خواهد شد.

حمیدی نقش دادستان‌ها را نیز در این زمینه مهم عنوان کرد و افزود: ورود دادستان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های قانونی و پیگیری آن‌ها می‌تواند کمک بزرگی به چرخه تولید استان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسن کرونا منطقه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، از امروز در بیمارستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

او افزود: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اربابی اظهار کرد: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت