Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:59:29 GMT

پپ از سیتی می رود؛ مقصد بعدی آمریکای جنوبی؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۰۹۳۷

پپ از سیتی می رود؛ مقصد بعدی آمریکای جنوبی؟

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی اعلام کرده بعد از جدایی از تیم انگلیسی، خواهان حضور در یک تیم ملی فوتبال است

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد با پایان قرارداد خود با این باشگاه در تابستان ۲۰۲۳، بعد از ۷ سال از این تیم جدا شده و مدتی را به استراحت می‌پردازد.

او مقصد احتمالی خود را یک تیم ملی (آمریکای جنوبی یا اروپا) معرفی کرده و از علاقه خود به تجربه کردن مسابقات یورو، کوپا آمریکا یا جام‌جهانی سخن گفته است که این هم می‌تواند در نوع خود جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گواردیولا از سال ۲۰۱۶ تاکنون روی نیمکت سیتی حاضر بوده و موفق به کسب ۱۰ جام و نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده است. او در اتفاقی مشابه، پس از جدایی از بارسلونا در سال ۲۰۱۲ یک سال به استراحت پرداخت و سپس هدایت بایرن‌مونیخ را به عهده گرفت.

شاید خیلی‌ها منتظر هستند تا این سرمربی اسپانیایی برای به موفقیت رساندن لیونل مسی در جام جهانی، او مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین شود اما باید دید مسی تا سه سال دیگر برای آلبی سلسته به میدان می‌رود و توان بدنی اش تا آن موقع جواب می‌دهد یا خیر.

کد خبر 517174

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی فوتبال فوتبال اروپا فوتبال آمریکای جنوبی آرژانتین تیم ملی آرژانتین برزیل تیم ملی برزیل منچستر سیتی انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس لیونل مسی نیمار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز و ایستادن در جایگاه هشتم راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.   ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.   هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.   جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • آمریکای شعله‌ور!
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد